יוצאים לחופשת הקיץ

אבי אור מנהל בית הספר באיגרת להורים: "הצבנו לעצמנו מטרות גבוהות, שאפנו לקראתן ועשינו מעשה: מעשה הלמידה."

תמונת ארכיון בי"ס ברנקו מתנות קטנות
תמונת ארכיון בי"ס ברנקו מתנות קטנות

לפני שעות אחדות יצאו אלפי תלמידי התיכון בעיר לחופשת הקיץ. יש כאלה שעבורם החופשה תסתיים כבר ביום ראשון הקרוב כאשר ישובו לפקוד את ספסלי הלימודים של בית הספר ללא הפסקה, מה שקרוי בבי"ס ברנקו, המחצית השלישית. בימים האלה ישלימו חוסרים, ימצו עזרים ותכנים נוספים כדי להיות ערוכים לשהנ"ל הקרובה, זו שתתחיל ב-1 לספטמבר. חבריהם לעומת זאת, אלו שעבדו והזיעו והגיעו לתוצאות כבר החל ממחר בבוקר יכולים להתחיל לתכנן 70 ימי חופשה.

בבית הספר ברנקו וויס עברו התלמידים בשבועיים האחרונים תהליך של הכנה לחופשתם. כל כיתה נפגשה עם נציג ממשטרת ישראל שהגיע לספר על הסכנות הטמונות בימות הקיץ, בטיחות בדרכים, ועד לסכנה האורבת בחול החוף המלטף. שיעורי החינוך עסקו בחופשה וניהול הזמן בחופשה. הכי קל זה להיצמד לכר או מרקע ולצפות עד אין סוף בתכניות המוצגות כמעט בלי סוף. גם ההורים זכו לחוויה ייחודית ושמעו הרצאה כיצד להות ערוכים ויותר ביקורתיים על המתרחש בקרבתם.

מנהל בית הספר אבי אור שיגר איגרת להורים ובה המלצות כיצד להעביר את ימות הקיץ. הנה קטעים ממה: חופשת הקיץ מזמנת לבני הנוער זמן איכות של בילוי, מילוי מצברים והנה ובו בעת חושת אותם להתמודדויות שונות.

אבי אור מסכם את שנה"ל ומה שלא אמר במשך השנה ואולי גם אמר חוזר עליו ומדגיש אותו באיגרת: "במהלך השנה הצבנו לעצמנו מטרות גבוהות, שאפנו לקראתן ועשינו מעשה: מעשה הלמידה. תהליך הלמידה מכיל בתוכו את הרצון הרב להצליח, את השאיפה להרבות דעת והשכלה, את האכזבה כאשר לא מצליחים, ואת הגאווה כאשר משיגים את המטרה.

נפגשנו לפני כשבוע ביריד ההצלחות של הבית הספר. אין לי ספק כי מעמד זה היה כעין תעודת סיום שנה לבית הספר. היריד סיפר את סיפורה של שנת הלימודים. זו הייתה הזדמנות להציג את הפרוייקטים שליוו אותנו לאורך כל השנה – הן באופן כיתתי, והן באופן פרטני. התרגשתי לראות את התלמידים עומדים ומציגים את מה שעברו במהלך השנה.

אני רואה אתכם, ההורים, שותפים לכל מה שאנו מובילים בבית הספר. בעוד כ-70 יום נפגש בטקס המרגש של פתיחת שנת הלימודים. עד אז נספיק לחגוג עם מחזור טז' את מסיבת הסיום שלהם ביום שני, 3 ביולי, ונשלח אותם לדרכם האזרחית – מי בצבא ומי בעתודה, מי בשנת השירות ומי בשירות הלאומי.

עם סיום השנה אנו מסתכלים קדימה – לקראת תוכניות הקיץ העמוסות ולקראת שנת הלימודים הבאה.".

נושאים: ברנקו וייס, שנהל, סיום שנה.
תמונת ארכיון בי"ס ברנקו מתנות קטנות
תמונת ארכיון בי"ס ברנקו מתנות קטנות
תמונת ארכיון בי"ס ברנקו מתנות קטנות
תמונת ארכיון בי"ס ברנקו מתנות קטנות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: