יואב חג׳בי נבחר למנהל ברנקו ווייס בבית שמש

האיש הנכון בזמן הנכון, אחרי תקופה ארוכה במערכת, זוכה חג'בי להיכנס לנעליהם של אור ובלוך. בהצלחה יואב.

יואב חג'בי
יואב חג'בי

מי ימלל את החלל שהותיר אחריו אבי אור בסיימו את תפקידו? ברשת ברנקו וייס לא היו צריכים לחפש הרבה, הם מצאו את היהלום מתחת לפנס, ממש קרוב אליהם. יואב חג'בי מכיר את המערכת לפנאי ולפנים, הוא שם מימי עליזה בלוך עובר תקופת אבי אור. האיש הנכון במקום הנכון, הוא האיש שנבחר למלא את תפקיד מנהל תיכון ברנקו וייס בעיר.

יואב חג׳בי, איש חינוך ומוותיקי צוות בית הספר, נבחר אתמול בערב למנהל בית הספר ברנקו וייס. לחג׳בי ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתחום החינוך וניהול חינוך- כמנהל בית מדעים מופת בברנקו ווייס, מנהל חטיבת הביניים ומנהל ארגוני בית ספרי בברנקו וויס. בנוסף כיהן כחבר הנהלה, מחנך ורכז מדעים בבית ספר קריית חינוך ״דרור״ לב השרון.

חג׳בי בעל תואר ראשון בהצטיינות במדעי החיים ולימודי ארץ ישראל ובעל תואר שני בארכיאולוגיה וארץ ישראל בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן ובוגר קורס מנהלים של מכללת בית ברל. בשירותו הצבאי שירת כמג״ד בדרגת סא״ל בשירות יחידה קרבית במילואים. איש נעים וסימפטי שמשרה אוירתה חיובית על סביבתו.

חג׳בי מחליף את אבי אור שכיהן כמנהל בית הספר בחמש השנים האחרונות.

יואב חג׳בי אמר עם היבחרו: ״אני נרגש ומתרגש להיבחר למנהל בית הספר ברנקו וייס. אלברט איינשטיין אמר שהדרך הנכונה לחנך אנשים היא להיות להם לדוגמא. וזה מה שאני מתכוון להוביל בבית הספר, חינוך לערכים, למצוינות אנושית ולמימוש חלומות ולהיות לדוגמא עבור התלמידים והצלחתם. אני מברך את התלמידים, הסגל המעולה של בית הספר שנתנו בי את אמונם ובראשם ראש העיר, עליזה בלוך ומכון ברנקו ווייס״.

במערכת ברנקו קיבלו בסיפוק את הידיעה. בהצלחה יואב,

נושאים: ברנקו וייס, בית שמש
יואב חג'בי
יואב חג'בי
יואב חג'בי
יואב חג'בי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: