ככה נראית דרך לבית ספר בערב פתיחת שנה"ל

במקום שטיח אדום, נחפר הכביש ונהרסה המדרכה להניח קו ביוב. במקום לעבוד בתחילת ימי החופשה החלו בעבודה לפני כשבועיים ומאז לא השלימו מה שהיה צריך להיות מושלם.

המדרכה בכניסה
המדרכה בכניסה

ביום שישי מתחילה שנה"ל במוסדות החינוך. התלמידים והוריהם יגיעו למוסדות חינוך כאשר הציפייה כי לפחות כל הדרוש תיקון ובדק בית אכן נעשה.

בימים שלפני סיום שנה"ל הקודמת התבשרנו על הקצבות ממשרד החינוך לשיפוטיכם, תב"ר שאפילו הובאו לאישור מליאת מועצת העיר, למשל עוזיאל 750 אלף ₪, ז'בוטינסקי 1.5 מיליון ₪.

נו, אם יש כסף סביר להניח שהעבודות כבר בוצעו. אז שלא... צאו לשטח וראו. עולה כי העירייה ברוב חוכמתה החליטה להוציא מכרז מקובץ לשלושה תב"רים באמצעות מש"כל. (לא ברור אם יש חברה כלכלית, למה עוד משמשים במשכל?) כך הסביר מנכ"ל העירייה ליו"ר והנהגת ההורים שי כהן. אלא שלמכרז הזה יצאו מתנגדים והמכרז תקוע. דהיינו בדק בית לא נעשה לפחות בשני מוסדות חינוך שיקלטו ביחד קרוב ל- 700 ילדים. מה הפלא שהשירותים באחד ממוסדות החינוך נראים ממש כמו בתחנה המרכזית של תל אביב הישנה.

בכניסה לבי"ס עוזיאל החליטו שצריך להעביר ק ביוב חדש לתוך בית הספר. אם חושבים לעשות קו ביוב, מהו התאריך הנכון לדעתכם? צודקים. ימי החופשה. חלפו להם כמעט שישים יום, ימות החופשה, וראו איזו הפתעה מצפה לתלמידים. במקום שטיח אדום פרוש לקבלת פני התלמידים, יצטרכו אלה לדלג בין אבני האקר שטיין, על ערימות החול, ובעיקר תוך זהירות לא למעוד ולא ליפול בבורות. המדרכה נהרסה, הכביש בו נכנסים לסמטת בית הספר נחפר, ומזל שגנרל חורף מתאחר להגיע . תארו לכם שהיה גם גשם? איזו עיסה נחמדה הייתה מקבלת פני הילדים?

יש הסברים. לא משכנעים ויש אפילו עימותים וצעקות. בהתערבותם של שי כהן ושלום אדרי הובטח שהעניינים יטופלו בהקדם. בהקדם? התמונה הזו צולמה אך רק אתמול.

ביקשנו התייחסות כל הגורמים הקשורים. יניב פוגל יו"ר ועד ההורים, חיים בן מרגי המשנה לראש העירייה, ומנכ"ל העירייה מתי חותה. שתיקה כהודאה דמיא. זלזול עד כדי רשעות כלפי הילדים והוריהם.

נושאים: עיריית בית שמש, משרד החינוך, שנת הלימודים, שי כהן
המדרכה בכניסה
המדרכה בכניסה
המדרכה בכניסה
המדרכה בכניסה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: