גרעין יחד מסייע בעידוד רישום תלמידים למוסד חינוך

הרישום למוסדות חינוך הסתיים אי שם באמצע פברואר, בי"ס לוין מחפש עדיין תלמידים להעצים את מחזור הבסיס בכיתות א. גרעיון יחד מאמץ..

תלמידי לוין
תלמידי לוין

מודעה. בי"ס לוין, בי"ס ממ"ד העמיד דורות תלמידים הרבה. יש שנים שגם בית הספר הזה התמלא עוד בטרם החל מסע הרישום, בשנים האחרונות זה פחת. דלדול באוכלוסיה הדת"ל, מיעוט ילדים בסביבה ועוד גרמו לצמצום הכמות מה שמכתיב למעשה את מספר הכיתות שיחלו במחזור. השאיפה היא לפחות שתי כיתות, שתי כיתות פירושו עשרות תלמידים, לפחות מעל 40 תלמיד..

השנה, כך נראה, יש מחסור בכמות ילדים לפתוח כיתות או לפחות כיתה אחת, כי בהיעדר מחזור אחד יתקשה בית הספר להמשיך קיומו ועלול לקרות לו מה שקרה למוסדות חינוך ממלכתיים אחרים. לכן יצאה הוראה למוסדות חינוך אחרים בעיר לקבל כמות תלמידים שלא תעבור את המספר לקיום שתי כיתות. מעבר לכך להפנות חזרה למאגר, קרי לאגף הרישום באגף החינוך.

'לוין' מחפש תלמידים לעוד מחזור שיתחיל בו את לימודיו. השנה הוא ביקש וקיבל תמיכה, התמיכה היא בדמות משענת הקרויה גרעין יחד. גרעין תורני שהגיע לבית שמש, חי ומתקיים הרבה בזכות פעילות חברתית ותורנית שהוא יוזם. הגרעין הזה קורא להורים לבוא ולהירשם לתכנית הלימודים התורנית הקרויה תכנית מעיינות. מפגש התנסות והיכרות ייערך ביום רביעי הקרוב, מפגש בו ינכחו נציגים מהפיקוח במשרד החינוך ומינהל החינוך העירוני. המגמה היא פתיחת שתי כיתות במחזור המתחיל, כיתת בנים וכיתת בנות. נזכיר, אנחנו בסוף אפריל, מסע הרישום לכיתות א הסתיים כבר אי שם בחודש פברואר, ואנחנו בסוף אפריל.

ומה המיוחד הפעם במבצע הרישום? גרעין תורני, גרעין יחד מסייע במלאכת הרישום. נקודה מעוררת מחלוקת ובודאי מפתיעה לאור העובדה שמדובר בגרעין שהוא גרעין תורני שנועד לקדם מטרות אחרות לגמרי, ולא מילוי משבצות רישום למוסד חינוכי זה או אחר.

נושאים: רישום למוסדות חינוך, עיריית בית שמש
תלמידי לוין
תלמידי לוין
תלמידי לוין
תלמידי לוין
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
גרעין יחד מסייע בעידוד רישום תלמידים למוסד חינוך
גולש אנונימינכתבה ביום חמישי, 26 באפריל 2018, 02:49

מנסים להקים משהו טוב.. למה לא לפרגן עד הסוף!

גרעין יחד מסייע בעידוד רישום תלמידים למוסד חינוך
גולש אנונימינכתבה ביום רביעי, 25 באפריל 2018, 16:44

קשקשן. תדבר עם נציגי הגרעין לפני שאתה כותב שטויות והבלים דרך אגב לא פעם ראשונה שאתה באובססיביות כותב נגד הגרעין.