בי"ס עוזיאל מציין 25 שנה להיווסדו

בלוך בברכתה: "אם אני צריכה דוגמא, איך אני רוצה כראש עיר את מוסדות החינוך שלה, בהחלט יכולה לתת את עוזיאל כדוגמא מצויינת למחשבותי".

ראש העיר מברכת את צוות עוזיאל
ראש העיר מברכת את צוות עוזיאל

חצי יובל, היא סיבה מצויינת לאסוף כל מי שיש או היתה לו נגיעה למפעל החינוך האדיר שממנו יצאו אלפי תלמידים לדרכם בחיים. בהתרגשות עצומה, נקבצו ובאו לך, לציין חצי יובל, במעמד שני מנהלי המוסד, הגב' אילנה ירחי, מייסדתו, ומנהלו העכשווי הרב אוריאל פדידה, מנהלי ביה"ס הממ"ד ע"ש מרן הרב עוזיאל. שווה בשווה, הראשונה ירחי- יג שנים, השני הרב פדידה 'רק' יב שנים, וביחד כ"ה שנים מובילים את ביה"ס להצלחה גדולה. כמעט כל מי שהייתה ידו במעש הוזמן לערב המכובד שהתקיים הלילה בבית הספר. צוות המורים הוותיק, המייסד עם דור ממשיך התאספו לחגיגה צנועה שכולה הודיה מרגשת בהם בירכו זה את זה תוך הבעת תקווה להמשיך ולהצליח.

במעמד הזה הוצגה יו"ר הנהגת ההורים החדשה הגב' מיקי אדירי, לה יש טריפל ילדים במוסד המציין כה לחי.

הרב אוריאל פדידה סיפר בהתרגשות על המקום הזה, על המסגרת החינוכית המיוחדת ועל הצוות היקר שעושה עבודה קשה מאוד להתמיד בהצלחה.

ראש העירייה הד"ר עליזה בלוך, היא אם שילדיה חונכו במסגרת החינוכית היקרה והחשובה של בי"ס עוזיאל. ד"ר בלוך מצאה השוואה חינוכית ערכית לפרשת תולדות. "יצחק אבינו לימד אותנו להביט בילד כמות שהוא, לחזק ולאהוב אותו, ולא משנה אם שיערו אדמוני והוא אוהב ציד. הוא בנו של יצחק, ויצחק אהבו. ממש כך נוהגים אתם בתלמידיכם, אין כאן ילד פלוני מבית כזה או אחר, אצלכם כולם שווים". ד"ר בלוך התרגשה עד למאוד, והחליפה כובע הפעם לדבר כאמא. "יצא לי לשווק אתכם השבוע פעמיים, פעם כאשר כינסתי כאן את חברי להנהלת בני עקיבא בבית שמש. סיפרתי על הצלחת המוסד הזה . ופעם שנייה כאשר נשאלתי במסגרת תכנית פינוי בינוי לרח' הסביון, היכן ילמדו ילדי השכונה החדשה. בלי היסוס השבתי יש לכם כאן בי"ס הכי טוב בי"ס עוזיאל. הנה חשבתי, אמרתי מה חשבתי עליכם. ואני חושבת שההצלחה הגדולה ביותר של ביה"ס זה הצוות המיוחד שיש לכם כאן. כל ילד אצלכם הוא עולם ומלואו, כל ילד מקבל כאן את היחס והכבוד לו ראוי. ואני שארבעת ילדי למדו כאן אני יכולה לדבר עליכם רק טוב. אם אני צריכה דוגמא איך אני רוצה כראש עיר את מוסדות החינוך שלה, בהחלט יכולה לתת את עוזיאל כדוגמא מצויינת למחשבותי". בלוך הודתה לצוות ולמנהלים היקרים, הגב אילנה ירחי ולרב אוריאל פדידה, כמו לכל הצוות העושה חיל בהישגיו הלימודיים.

נושאים: חינוך, בית שמש
ראש העיר מברכת את צוות עוזיאל
ראש העיר מברכת את צוות עוזיאל
ראש העיר מברכת את צוות עוזיאל
ראש העיר מברכת את צוות עוזיאל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בי"ס עוזיאל מציין 25 שנה להיווסדו
דוד בן מנחם מהאיריסנכתבה ביום חמישי, 05 בדצמבר 2019, 03:12

גם אני חושב כך אני גר באיזור והחרדים קונים את הדירות שווה להם פינוי בינוי הדירות גדולות למשפחות עם הרבה ילדים זיכרו שקרן אור כתב "תוך שנתיים מאז הבניה עוזיאל חרדית" כדאי לקחת הכל בחשבון מראש

בי"ס עוזיאל מציין 25 שנה להיווסדו
יעקבנכתבה ביום רביעי, 04 בדצמבר 2019, 16:38

אני אד שמח על הפינוי בינוי רק אתם לא יודעים שרוב הבאים שם הינם חרדים ובסופו יקחו גם את בית הספר עוזיאל שימו לב מבעוד מועד