8.73 מיליון ש"ח מהפיס לירוק בעיר

העירייה קיבלה מהפיס עבור ירוק בעיר לכיכר מומי 400 אלף ש"ח. האם החלפת פרחי העונה עולה 400 אלף ש"ח?

שמעון גולדברג
שמעון גולדברג

מפעל הפיס מסייע במימון הקמה ושדרוג פארקים וגינות ציבוריות, לרבות טיילות, שבילי הליכה ואופניים, משעולי בריאות ופארקים לבריאות הציבור. המענק משמש לפיתוח האתר, גינון והשקייה, ריהוט חוץ, פיסול סביבתי, תאורה, גידור, מזרקות ובריכות נוי.

רעיון מצויין של הפיס להשיב כספים לקהילה.

גם בית שמש 'נהנית' מהפרויקט הזה. בשורת התב"רים האחרונים שהביאה מליאת מועצת העיר לאישור היו כמה מקומות בעיר שזכו לטיפוח בזכות הפיס. 8.73 מיליון ₪ העביר הפיס או ישלים העברתם בשנת העבודה הנוכחית. בין השכונות, שזכו הכי הרבה לתמיכת הפיס הן סמטת ויצ"ו וגולובנצ'יץ, (שכונה בהקמה) שקיבלו 1.2 מיליון ₪ כל אחד. כיכר מומי קיבלה 400 אלף ₪, ושביל התמרים קיבל 700 אלף ₪. 8.73 מיליון אם היו מושקעים אכן בטיפוח הירוק זה היה בולט אפילו על רקע מה שכולנו חווים ביום יום. הרחובות אלברט מנדלר, דן לנר , אריה לוין ודן לנר גם בפרוייקט פיס ירוק.

רעיון תמיכת הפיס לכשעצמו מצויין ויפה. אם כמובן אכן הכספים יוצאו על מה שהם מיועדים. יצאנו לכיכר מומי, כיכר מוכרת מאוד, ובה החליפו באחרונה פרחי עונה. הבטנו גם מסביב ולא מצאנו שום תוספת בולטת שיכולה להגדיל הוצאה כספית לקופה העירונית. כן, החליפו את פרחי העונה . האם זה עלה 400 אלף ₪? קשה לי להאמין... ממקורותינו בעירייה נמסר שאם שמעון גולדברג, ממונה על שפע, היה מקבל 8,73 מיליון ₪ לטיפוח הוא היה צובע את העיר בירוק שייזכר לדורות.

האם מישהו בעירייה מסוגל להוציא דוח לציבור להסביר בדיוק לאן יועדו 8.73 מיליון ₪ שכולם מיועדים אך ורק לטיפוח העיר. ובעיקר מה 'מכרו' למפעל הפיס כאשר ביקשו וקיבלו את הכספים האלה? ביקשנו תגובת מנכ"ל עירייה עו"ד מתי חותה. התגובה לא הגיעה עד להעלאת הידיעה

נושאים: עיריית בית שמש, אגף שפע, פיס ירוק
שמעון גולדברג
שמעון גולדברג
שמעון גולדברג
שמעון גולדברג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: