תקציב חן חרדי הוגדל ע"ח תקציב טאטוא רחובות

ועדת הכספים אישרה בקשה להגדיל תקציב לפעילות נופש לאברכים ולמשפחות חרדיות על חשבון טאטוא הרחובות.. הועדה גם הגדילה בעוד חצי מיליון ש"ח הוצאה לבחירות,

העברה תקציבית
העברה תקציבית

למי שיש ספק שתקציב העירייה המוגש לדיון במליאה הוא לא יותר מאשר אוסף של מספרים על נייר לבן יקרא את השורות הבאות.

בשנת 2016 תקציב העירייה לטאטוא רחובות עמד כ- 7.5 מיליון ₪. ואנו מתכוונים לביצוע, לא לתכנון ולא לשום דבר אחר, לביצוע- הוצאו 7,599,266 ₪ עבור ניקיון הרחובות שלנו. זה כולל את כל בית שמש, זה כולל את הידני ואת זה עם הרכב. בשנת 2017 גדל הסכום הזה ל- 9,369,400 ₪. סביר בהתייחס לכך שעוד שכונה אוכלסה.

שנת 2018 כבר משהו אחר, זו שנת בחירות, צריכים לדאוג שהעיר תהיה נקיה. מה עשו בעירייה? עיגלו את הסכום, הוסיפו עוד 2.6 מיליון ₪ לתקציב. העמידו את תקציב הטאטוא על 12 מיליון ₪, במילים- שתים עשרה מיליון שקל!!!

נו, מה אתם מרגישים העיר נקייה? מה זה חשוב...

לא זה העניין, התקציב הזה כנראה מוגזם לכל הדעות. אז מה עושים? משלימים חוסרים משם. למה? למי? ראו את הדיון בוועדת הכספים, 45 אלף ₪ יועברו מהתקציב של ניקיון הרחובות לממן פעילות חן חרדי. מה עושים שם בחן חרדי? חפשו את חוברת הפעילות של חן חרדי לקץ ותראו במו עיניכם, נסיעות לבריכות, חפץ חיים למשל, טיולים, סיורים והרבה הרפתקאות.

אז אם לא ניקו לכם את הרחוב, תדעו שבכסף שהי מיועד לכך יצאו כאלה ליהנות על חשבונכם. חד וחלק...

ועוד משהו, בעיריית בית שמש ידעו שהשנה יהיו בחירות, יש סעיף תקציבי לעניין זה והם מתוקצבים בשני תתי סעיפים, 500 אלף ₪ הוצאה כוללת ועוד 20 אלף הוצאה לשכר. אם כך למה צריך עוד חצי מיליון ₪ העברה מבלתי צפויים מראש? האם ההוצאות לבחירות יעברו את המיליון ₪? אם כך למה לא נערכו לכך?

בכל מקרה אחר אישור ועדת הכספים בשבוע שעבר, תדון השבוע ביום חמישי מליאת מועצת העיר בנושאים האלה ובאחרים. ונוסיף עוד כי התקציב לשנת 2018 עדיין לא אושר במשרד הפנים,

נושאים: תקציב עיריית בית שמש 2018
העברה תקציבית
העברה תקציבית
העברה תקציבית
העברה תקציבית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: