תעודות, דרגות  והוקרה במערך הכבאות

נציב כבאות והצלה בטכס: "לוחם האש תמיד לנגד עינינו, נמשיך להעניק לו את התנאים והכלים הטובים כדי שימשיך להיות הטוב ביותר בתחומו".

דרגות כתף למצטיין צילום: כב"ה
דרגות כתף למצטיין צילום: כב"ה

בטקס מרשים ומרגש, הוענקו לראשונה במערך הכבאות, דרגות כתף לנגדים במחוז ירושלים ויו"ש. בנוסף, הוענקו דרגות קצונה, לקצינים אשר קודמו לאחרונה בתפקידים שונים במחוז.

כמו כן, הוענקו תעודות הוקרה, לקצינים ולוחמי אש, אשר גילו אומץ לב רב, וחירפו את נפשם באירועי חירום, כדי להציל נפש ורכוש.

הטקס התקיים בהשתתפות נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי, מפקד מחוז ירושלים טפסר בכיר משה סויסה, יו"ר ארגון הכבאים אבי אנקורי, מ"מ ממ"ז יו"ש אבנר מוצפי, מתח"ים וסמת"חים מתחנות ירושלים, בית שמש ויו"ש, וכן בהשתתפות קצינים בכירים ממערך הכבאות.. להב/מ שלומי סעדון קיבל תעודת הצטיינות ממפקד המחוז טפסר בכיר משה סויסה, על גילוי אומץ לב רב וחירוף נפש כדי להציל חיים.

נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי, בירך את מקבל הדרגות ואמר "אנחנו בתהליך של התעצמות ארגונית, קליטת לוחמי אש רבים, בניית תחנות ורכישה של רכבי כיבוי חדישים. לנגד עינינו תמיד יהיו לוחמי האש ועובדי המערך, אנחנו עושים כל מאמץ כדי להעניק להם את התנאים, והכלים הטובים ביותר כדי שימשיכו להיות הטובים ביותר בתחומם"

ממ"ז ירושלים טפסר בכיר משה סויסה בירך את מקבלי הדרגות והוסיף..."לוחמי האש בארץ ובמחוז ירושלים בפרט, מסכנים את שלומם ומוכנים להקריב את חייהם, יום יום ושעה שעה, בכדי לשמור על שלומם וביטחונם של תושבי הארץ והמחוז. בזכות לוחמי האש והקצינים של המחוז, ובסיוע עובדי המערך אשר מסייעים להם בעורף, נמנעים אסונות כבדים וחייהם של רבים מאוד ניצלים בחירום ובשגרה"

את הדברים הביא אודי גל, דובר כב"ה מחוז י-ם. צילום: יאיר אגרנט, דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים

נושאים: מחוז ירושלים, בית שמש
דרגות כתף למצטיין צילום: כב"ה
דרגות כתף למצטיין צילום: כב"ה
דרגות כתף למצטיין צילום: כב"ה
דרגות כתף למצטיין צילום: כב"ה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: