תלמידי אמית נגה ונחשון מצטיינים ברשימת הגיוס

מול המפח שמציגה בית שמש ברשימת הגיוס לצה"ל, בנות אמי"ת נוגה ותלמידי ישיבת נחשון הם האורות של הימים האלה. בית שמש 'מובילה' את רשימת הערים החרדיות בגיוס

תלמידות בנגה
תלמידות בנגה

גם השנה מפרסם ראש אכ"א את הנתונים המספרים על הערים המתקדמות בטבלת הגיוס ואלה המשתרכות מאחור. אין הפתעות, את בית שמש לא תמצאו עכשיו בראש רשימת בתי הספר המובילים בנתוני הגיוס של ראש אכ"א ואין זה שאין מתגייסים מבית שמש. יש ויש הרבה כבוד למתגייסים, ומבחינה מספרית אינם מעטים כלל. בית שמש תורמת את חלקה למצבת כוח האדם של צה"ל.

הנתונים המוצגים בטבלאות שהתפרסמו היום בעיתונות והגיעו גם אלינו מדובר צה"ל הינם אחוז הגיוס, אחוז המיצוי ללחימה/גיוס משמעותי ואחוז מיצוי לקצונה עבור כל עיר. לאור הפרמטרים הנ"ל מחושב ציון סופי לעיר וכן מוצגת המגמה בהשוואה למיקום הישוב בשנה שעברה. הנתונים צוינו עבור גברים ונשים בנפרד ומתייחסים לחייבי גיוס בלבד.

הנתונים מציגים את ישיבת אמי"ת נחשון של נחם במיקום המכובד מקום 4 בין עשרת בתי הספר המובילים. שיעור הגיוס בישיבה עומד על 96.8% כאשר חמישית מהם הולכים לקצונה. כלומר כל מתגייס חמישי מהישיבה הופך להיות קצין בשירות צה"ל. ואם ננתח את הנתון הזה על פי אחוזי המתגייסים לקרבי אזי כמעט כל החיילים שהופכים לקצינים הם קצינים בשורות החילות הקרביים. 86.7% מהמתגייסים הולכים לשירות קרבי. נתון הכי מעורר גאווה. שליש מתלמידי ישיבת אמית נחשון הם מבני בית שמש.

אכ"א מדרג את הערים בחלוקה למחוזות, במחוז המרכז בו בית שמש משובצת, מגיעה עירנו למקום 28 הרחק מבת- ים ולוד המצויות בדירוג לפניה ועם הפרש נתונים גדול. שיעור הגיוס בבית שמש מגיע ל- 49.3% לעומת בת ים לפניה עם נתון של 78.6%. בית שמש מובילה את רשימת הערים החרדיות במקום ה-28, ירושלים אחריה 40.1%, אלעד 42.5%, ביתר עילית 19.9% מודיעין עילית 16.3% ובני ברק 16.6% במקום האחרון הסוגר את רשימת ערי המרכז הוא המקום ה-33. המיצוי לקצונה כאן אצלנו 6%, גדול מבת-ים מלוד ואפילו מחולון שם שיעור המתגייסים גבוה ועומד על 82.3% בעוד המיצוי לקצונה עומד על 5%.

בדירוג הנשים אנחנו מצויים במיקום 29 עם נתוני גיוס 21.7% אחרי ירושלים. מיצוי לקצונה אצל הנשים עומד על 4.7% בלבד. את הגאווה והכבוד לעיר מביאות בנות אולפנת נוגה המדורגות במקום ה-7 בין עשרת בתי הספר הדתיים עם נתון של 46.9% גיוס ו-15% לקצונה!!! (מקום שלישי בין עשרת בתי הספר המצטיינים).

נושאים: רשימת הגיוס לצהל
תלמידות בנגה
תלמידות בנגה
תלמידות בנגה
תלמידות בנגה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: