תושבי בית שמש מקבלים הרבה פחות מכל תושב מקביל להם בערים אשדוד, אשקלון, קרית גת

בשנת 2020 אין דבר שיכול לבשר על המראה למסלול להיות שווים בין טובים.

שכונה באכלוס
שכונה באכלוס

אלו נתונים שאפילו בלמ"ס לא מספקים לכם, אלו נתונים שאפילו חברי מועצת העיר מעדיפים שלא תדעו, אלו נתונים קודרים הנובעים ממדיניות אכלוס לא מחושבת ולא מאוזנת.

תקציב עירייה הוא ראי למציאות עירונית, לטוב ולרע. על פי התקציב ניתן לאבחן היטב את הסימפטומים לכל דבר ועניין שתרצו לקבוע עתידכם באותו רשותה. בבית שמש תקציב העירייה השנה נקבע על סכום של 613 מיליון ₪. תקציב דל יחסית לרשויות בסדר גודל של העיר. בהשוואה אשקלון 1.7 מיליארד שח. פי שלוש מבית שמש. אוכלוסיה- 140 אלף נכון לשנת 2018. אשדוד אוכלוסיה 220 אלף תושבים, 1.8 מיליארד שח. בקרית גת, עיר האם של ראש העיר שלנו אוכלוסיה כ-55 אלף , תקציב 800 מיליון שח.

תושבי בית שמש מקבלים הרבה פחות מכל תושב מקביל להם בערים אשדוד, אשקלון, קריית גת. אפילו קרית גת, יש להוסיף. ואין טעם כאם לסקור עוד ישובים בסדר גודל מקביל לעיר.

מה צריכה לעשות העיר, או ראש העיר כדי להביא את המצב להיות כמו הערים, כמו עיר בה גדלה כילדה, קרית גת.

כבר שני תקציבים מגישה ראש העירייה, תקציב 2019, עוד איכשהו הקלנו עמה ראש ושכנענו את עצמנו שהיא עדיין בשלב החיתולים, בשלב הלימוד של העיר כדי לתכנן את העתיד שלנו. הגיעה שנת 2020 ומה אנו רואים, זולת גידול יחסי לגידול באוכלוסיה אין כלום. אין דבר שיכול לבשר על המראה למסלול להיות שווים בין טובים. 613 מיליון לאוכלוסיה המונה 130 אלף זה המעט שבמעט שבמעט.

אז בלוך וחבריה יכולים לספר לנו עד כמה הנראות של העיר משתנה, אולי על העתיד, עיר העתיד, זה לא מבשר טוב.

בית שמש לא יכולה לגדול בבת אחת, לא יכולה להרשות לעצמה לגדול, להגיע לעיר עם אוכלוסיה של רבע מיליון איש, כי אין לה מקורות מימון לקיומה. בית שמש תחיה בכל הזמן הקרוב בחסדי הממשלה. בחסדי כספי מדינה שלא מגיעים ולא יגיעו אליה. יכולה בלוך להתחנף ואו חייך כרוחב הפה, זה לא ישכנע את הממונים באוצר להעביר לכאן מאות מיליונים כדי לשפר.

כדי להישאר מעודכן הורידו את אפליקציית חדשות קרן אור בית שמש והישארו מעודכנים כל היום.

נושאים: בית שמש, קרית גת, אשדוד, אשקלון
שכונה באכלוס
שכונה באכלוס
שכונה באכלוס
שכונה באכלוס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
תושבי בית שמש מקבלים הרבה פחות מכל תושב מקביל להם בערים אשדוד, אשקלון, קרית גת
יעלנכתבה ביום חמישי, 13 בפברואר 2020, 06:49

תושבי בית שמש נותנים פחות אז מקבלים פחות.