ש"ס מגששת בבית שמש לקראת הבחירות

חבר הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי מש"ס בסיור בעיר בית שמש, לגבש כוחות לקראת הסיבוב הקרוב.

מלכיאלי עם פעילים
מלכיאלי עם פעילים

ש"ס מתחילה את הסיור הראשון לפני היציאה לקרב על המנדט התשיעי ובעיקר לא לאבד את השמיני. לפני שהאריות יגיעו לכאן, יצאו לשטח צעירי התנועה לשמוע ולבדוק את השטח. כרגיל במקומותינו, לא מודיעים על סיורים כאלה מחשש לעינא בישא ובעיקר לשאלות מטרידות, אז נסתפק בדיווח שהועבר גם אלינו ברשת.

"אין ספק כי המצב כיום בעיר, כאשר ש"ס נמצאת באופוזיציה הינו מצב מאתגר, אך כל הנוטל עצה מן הזקנים אינו נכשל, ויו"ר ש"ס השר דרעי מקדיש לא מעט מזמנו החשוב לעיר זו"

חבר הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי קיים הבוקר (ג') סיור ופגישות בעיר בית שמש, בין היתר, עם מנהלי מוסדות ופעילים מרכזיים ופגישת סיכום עם נציגי ש"ס במועצת העיר, בה השתתף אף הרב משה אבוטבול - מועמד ש"ס לכנסת, וראש העיר הקודם, והרב גולן שליט.

חבר הכנסת מלכיאלי קיים תחילה פגישה עם פעילי ש"ס מרכזיים בעיר, במהלכה נדונו רעיונות שונים ע"מ לחזק את כוחה של תנועת ש"ס בעיר (זאת לאחר עלייה בכוחה של למעלה מ20% בבחירות האחרונות). לקראת הבחירות הקרובות.

בהמשך, התקיימה פגישה של מנהלי המוסדות המרכזיים בעיר, שם הציגו את המנהלים בפני חבר הכנסת מלכיאלי את האתגרים הרבים לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה, כאשר בתהליך הרישום נרשמה עלייה משמעותית במספר התלמידים במוסדות הספרדיים בעיר.

לסיום, קיים חה"כ מלכיאלי פגישת סיכום במשרדו של הרב משה אבוטבול יחד עם נציגי ש"ס במועצת העיר, הר' יגאל חדד, הר' יצחק אלמליח והר' ישראל רמתי,

במהלך הפגישה, דנו המשתתפים בדרכי הפעולה נוכח האתגרים הרבים העומדים לפתחם, ואף סיפרו על ההנחיות אשר מקבלים כל העת ממרן רבינו ראש הישיבה שליט"א איתו נועצים על כל צעד ושעל.

את הפגישה סיכם חה"כ מלכיאלי - "אין ספק כי המצב כיום אשר תנועת ש"ס נמצאת באופוזיציה העירונית הוא מצב מאתגר, אך ברור לכל כי כל הנוטל עצה מן הזקנים - אינו נכשל, וכי יו"ר ש"ס השר הרב דרעי מקדיש לא מעט מזמנו לעיר נוכח האתגרים, נוכחתי לפגוש נציגים, ראשי מוסדות ופעילים חזקים מאד, שלא נרתעים מדרך ארוכה ומאתגרת, אין לי ספק כי בסופו של מהלך הציבור הספרדי הספרדי בעיר יגדל ויעלה על דרך המלך"

נושאים: שס, בית שמש, עידן חדש
מלכיאלי עם פעילים
מלכיאלי עם פעילים
מלכיאלי עם פעילים
מלכיאלי עם פעילים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: