שני מועמדים לראשות: ד"ר בלוך מול אבוטבול

הרב מלאכי כי טוב הסיר לבסוף את מועמדותו לראשות העיר והותיר את ההתמודדות בין שניים. מצביעיו יקבלו חופש הצבעה, לא יציביעו עבור ג' בודאות, ולא יתמכו באבוטבול בשל אכזבת ציבור תומכיהם מהתנהלותו.

רק עץ
רק עץ

מועמד בני תורה לראשות העיר, הרב מלאכי כי טוב, הוריד הבוקר את מועמדותו מההתמודדות לראשות העיר. בני תורה תמשיך ותתמודד על מקום במועצת העיר. בכך נותרו למעשה ראש בראש ד"ר עליזה בלוך מועמדת עיר מאוחדת מול משה אבוטבול מועמד ג'. הבוקר ניתנה הוראה להוריד את פתקי ההצבעה של הרב כי טוב ממצגת הרשימות המתמודדות לראשות.

נכון לעכשיו נתמכת ד"ר בלוך במצביעי עיר מאוחדת, מפלגתה, מפלגות הליכוד, הבית היהודי, עתיד העיר, בית שמש שלנו בראשות ריצ'רד פרס, וסיעת כולנו. זו האחרונה הוציאה הבוקר סרטון תמיכה בו מביע שר האוצר תמיכה גלויה ואוהדת. "דלתות משרדי הממשלה יהיו פתוחות בפני נציגי כולנו וכמובן ד"ר עליזה בלוך". אומר השר משה כחלון.

מול בלוך יתייצב אבוטבול שזוכה נכון לעכשיו לתמיכה של יהדות התורה, וגם זה על הנייר בלבד. שכן רבים מתתי המפלגות המרכיבות את יהדות התורה ימחו כנראה על התנהלות דגל התורה בישובים אחרים בארץ בהם לא קיימו את ההסכמים עליהם חתמו בקדניה קודמת.. סיעת המוצא של משה אבוטבול סיעת ש"ס חלוקה בדעתה באשר לתמיכה באבוטבול. יש בקרב מחנה הספרדי מאוכזבי אבוטבול שלא מוכנים להביע בו תמיכה, יש מורדים בגלוי שיצאו נגדו ויש מהססים לשים פתק לבן לגבי מועמדות לראשות העיר.

שתי מפלגות נותרות עמומות, נץ ועץ. נץ לא תצביע לאבוטבול בשל האכזבה מהתנהלותו ובעיקר מהתעלמותו מאחיו הספרדים, עץ של בני תורה נותנת חופש הצבעה למצביעיה וכל אחד יצביע כראות עיניו. זה המקום לציין כי בבני תורה מאוד מאוכזבים מהסיכום של הרבנים והם המצביעים בשטח יפעלו על פי דעתם והבנתם. כך שרבים מהם לא יצביעו כלל לראשות ואם יצביעו הרי שרוב מחנה זה יצביע עבור ד"ר בלוך.

נושאים: בני תורה, בית שמש
רק עץ
רק עץ
רק עץ
רק עץ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
שני מועמדים לראשות: ד"ר בלוך מול אבוטבול
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 28 באוקטובר 2018, 08:44

אשרי המאמין..