שנה למהפך

בית שמש עשתה מהפך לפני שנה. איך ניצחה המציאות את היהירות? איך הצליחה אשה שלא הכירה אפילו את שכניה, לכבוש לבבות רבים ולהיות ראש עיר בעיר המדירה נשים? על כך ועוד תקראו בהמשך.

עליזה בלוך בריאיון טלויזיוני
עליזה בלוך בריאיון טלויזיוני

בשבוע הבא תציין בית שמש שנה למהפך. כן, כבר חלפה שנה מאז התרסק כאן משה אבוטבול היהיר, והפסיד לעליזה בלוך חדורת המוטיבציה לכבוש את כס המלכות בעיר.

מאות קולות בודדים הפרידו בין ניצחון לקדנציה שלישית חרדית לבין מהפך ציוני. איך עשינו את זה?

איך הצליחה עליזה בלוך, ללא כל ניסיון במינהל המוניציפאלי, שכל היכרותה עם העירייה היה בתשלום הארנונה להיות ראש עיר. איך הצליחה אשה מצליחה לכשעצמה, שלא הכירה אפילו את שכניה, לכבוש לבבות רבים ולהיות מניפת הדגל למהפך. האם רק דמותה הכריזמטית, האם היו אלה מנהלי הקמפיין, או אולי שהיו שם כוחות נוספים שעמלו כדי לגבש ולהוסיף עוד משקולת שתטה להכרעה.

כמי שהיה שם, באותם ימים, נכח, ראה, שמע וגם פעל קרוב מאוד ליד עליזה בלוך, יחשוף כאן סיפורים מרתקים שלא ידעתם עליהם בהתרחשותם בזמן אמת, כולל וידויים אישיים של כותב שורות אלה. תקראו כאן על המאבקים מאחורי הקלעים, על הרצונות, על קבלת החלטות, על הוויכוחים לעיתים לוהטים מאוד, על השקרים, על הבגידות, על התחמקויות מלתת תשובות, על המהלכים האיטרנסטיים הפרטיים, על הדרך ובעיקר על האמונה בניצחון.

בכתבות הבאות תכירו פנים נוספות, יש מי שיאמר אחרות של הימים הסוערים שהיו כאן בקיץ 2018, ימים כלילות, ישיבות מרתוניות וישיבות קצרות וקצרצרות של דקות לגיבוש תגובות, דרכי עבודה. כאן תפגשו בפעם הראשונה דמויות בחשיפה בלעדית שפעלו מאחורי הקלעים כדי להשפיע על השגת הניצחון. כל אחד וחלקו, כל אחד ותרומתו, ביחד יצרו תלכיד חשוב בהיערכות ובעיקר בהשגת הניצחון.

כבר עתה יכול להיות שמעצם הדבר שהכותב היה מעורב אישית ורגשית בהשגת המטרה, סילוק ראש עיר כושל, יטו סקירה זו או אחרת. מראש אני נוטל עלי את האחריות, ומתנצל בפני ציבור הקוראים. מבטיח לעשות את המירב כדרכי להיות נאמן למילה ולהביא רק עובדות כהוויתן.

אם בכל מקרה, ירצה מישהו להפריך/להכחיש/ לתקן או להביע עמדה אחרת, הרי הוא מוזמן להגיב כאן. מבטיח לתת לו במה מכבדת ומכובדת.

אז בשבוע הבא זה מתחיל...

נושאים: בית שמש, בחירות 2018, עליזה בלוך, עיר מאוחדת
עליזה בלוך בריאיון טלויזיוני
עליזה בלוך בריאיון טלויזיוני
עליזה בלוך בריאיון טלויזיוני
עליזה בלוך בריאיון טלויזיוני
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
שנה למהפך
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 27 באוקטובר 2019, 12:24

לפחות תכתוב אמת. אבוטבול אדם מאוד עממי ואינו יהיר כלל, כמו כן הוא לא היה ראש עיר כושל. [אדרבה עליזה מאוד יהירה ומטפחת סביבה פולחן אישיות, ובינתיים איני רואה כל הצלחה בניהול העיר...] הסיפור האמיתי הוא כך: אבוטבול הוא אדם חרדי, ולכן הציבור הלא חרדי רצה להעיף אותו, ולהביא מי שאינו חרדי. לכן אתה ושכמותך התגייסתם. עליזה כרתה ברית עם אדון פרוש ושמעון גולדברג שליחו, אשר הבינו שאם אבוטבול ראש עיר הם מקבלים חלק קטן משלל העיר, לכן הם בגדו בציבור החרדי וגרמו לעליזה להיבחר, כדי שיכלו להשתלט על שלל העיר לבדם. התוצאה הייתה שהיום פרוש וגודלדברג הם היחידים שתופסים את עליזה בביצים, ועורכים סביבה מסעות שחיתות, ומשתלטים על שטחים ציבוריים ללא הפרעה, כגון מוסדות ללוב או ישיבת מאורות, השתלטות על כספי התרבו והפנייתם לאנ"ש. כך החילונים הרוויחו ראש עיר שאינה חרדים תמורת נתינת אור ירוק לשחיתות משפחת פרוש. כל סיפור אחר הוא שקרי.

שנה למהפך
שלמהנכתבה ביום שישי, 25 באוקטובר 2019, 03:20

אני במתח