רכזת היחידה להתמכרויות באגף הרווחה יוצאת לחל"ת

עובדת בכירה נוספת מסיימת עבודתה, הפעם ע"פ בקשה ורצון לשינוי. מגמת התחלופה משדרת אי יציבות בצוות האגף.

צילום מהטלויזיה
צילום מהטלויזיה

בנוסף לרשימה הארוכה מאוד של עוזבים או יוצאים לחל"ת מאגף הרווחה בבית שמש, מסיימת השבוע עוד עובדת סוציאלית את עבודתה באגף. הסיפור הזה לא קשור לכתבה ששודרה השבוע בערוץ 10 אודות אגף הרווחה, ובכל זאת זה חלק מהליך העובר על האגף.

המדובר בעו"ס טלי סלמה שיוצאת לשנת חל"ת. סלמה מילאה את תפקיד רכזת היחידה להתמכרויות מזה 8 שנים ובסה"כ היא עובדת - 25 שנים באגף הרווחה. טלי סלמה יוצאת לחל"ת על פי בקשתה. הולכת להשלים משרתה בקופת חולים כללית שם היא עבדה בחלקיות משרה. אין קשר למצב האגף או לקריסתו, טלי מבקשת לעשות שינוי בחייה.

היחידה להתמכרויות לא תזכה בשלב הנוכחי במחליף/ה שכן על פי הנוהל המכרז יצא רק כאשר היא תסיים את עבודתה וזה יקרה בערב יום כיפור כאשר ייפרדו ממנה עובדי האגף. יש חשיבות לזירוז ההליך לבחירת מחליף לסלמה.

היחידה להתמכרויות מטפלת במספר סוגי התמכרויות ובה ארבעה עובדים סוציאליים המטפלים בהתמכרויות לאלכוהול, לסמים ולאינטרנט. העבודה מאתגרת ומחייבת נוכחותם של עובדים מקצועיים מדרגה ראשונה. המחלקה הזו באגף נמצאת במגמת התפתחות וסלמה עמדה בראש ההליך הזה בשנים האחרונות.

סלמה כאמור מסיימת תפקידה מרצון וללא כל עימותים, ובכל זאת עזיבתה תצטרף לגל הזעזועים הפוקד את אגף הרווחה ומוסיף אי יציבות בהליך בניית צוות כוח אדם מיומן ומבוסס.

נושאים: אגף הרווחה, עיריית בית שמש, משרד הרווחה
צילום מהטלויזיה
צילום מהטלויזיה
צילום מהטלויזיה
צילום מהטלויזיה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
רכזת היחידה להתמכרויות באגף הרווחה יוצאת לחל"ת
גולש אנונימינכתבה ביום רביעי, 27 בספטמבר 2017, 02:21

חבל שכל כך הרבה עובדים ותיקים וטובים עוזבים את האגף! זה רק מראה באמת מה קורה באגף באמת!!! עצוב מאוד גם אם זה לחל"ת!!!