רבנים דורשים להכריע מועמד בשם דגל

שבוע של הכרעה: נכון לעכשיו ברור כי ד"ר עליזה בלוך היא המתמודדת הרשמית היחידה שהצהירה על התמודדות, לאבוטבול יש קשיים מול שותפיו ואפילו בתוך מפלגתו שלו עדיין אין לו את התמיכה להמשך הדרך.

עליזה בלוך
עליזה בלוך

בשבוע הקרוב תתקבל ההכרעה, כך מנסים כל הצדדים לסכם את דיוני המו"מ המתמשך בין הגורמים הפוליטיים בעיר. נכון לעכשיו היתה הכרזה רשמית אחת, זו של ד"ר עליזה בלוך. אשר תתמודד בשם תושבי העיר, רשימה חוצה גבולות והשקפות. ד"ר בלוך אף זכתה לתמיכה ציבורית, כאשר סיעות כולנו, וסיעת בית שמש שלנו בראשות ריצ'רד פרס הצהירו על תמיכתם במועמדותה לראשות. מולה יתמודד, משה אבוטבול שעדיין לא הכריז באופן רשמי במסיבת עיתונאים או במעמד רשמי אחר. אבוטבול מצפה לסגור את הדילים לבחירתו, מהלך שתוצאתו הסופית מתרחקת בסוף השבוע עם פרסומו של מכתב הדרישה מצד רבני דגל המקומיים.

האתר החרדי בחדרי חרדים מפרסם היום מכתב שנכתב ונחתם כבר לפני שבועיים ימים. מאז חלפו להם עוד שבועיים של ניסיונות וציפייה דרוכה להגיע להסכם כלשהו בין משה אבוטבול לבין דגל התורה, הסכם שכידוע לא צלח. במכתב מעלים הרבנים החרדים את האפשרות להציג מועמד מטעם דגל התורה לראשות עיריית בית שמש. אלא שבעקבות ההוראות גדולי התורה לנהל מו"מ כדי להגיע להסכם כלשהו,

על המכתב חתומים רבני הקהילות החרדיות בעיר הרב דינקל, הרב מאירוביץ והרב קורנפלד, המכתב נשלח לרבני 'דגל התורה' הארצי - הרב זוכובסקי והרב אפרתי כבר לפני שבועיים אלא שבדגל נתנו עוד פרק זמן- שהות- לנסות להגיע לאיזה הסכם. במכתב נכתב כי "אחרי אשר נמסרה הוראתם של גדולי התורה, הגר"ח קנייבסקי שליט"א ומרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א, שלמען השלום יש להיכנס תחילה במשא ומתן עבור צורכיהם של ציבור 'דגל התורה' בעירנו, ולא להעמיד מועמד לראשות העירייה מטעם 'דגל התורה' מה שנעשה, אלא שלמרבה הצער לא נותר לנו אלא לחזור אליכם ולהודיע כי ניסיונות המו"מ שחזרו ונשנו כמה פעמים - כשלו, וצורכיהם החשובים והנחוצים של ציבור בני התורה, תושבי העיר בית שמש, נמצאים עתה בחלל ואין להם מענה ופתרון", כך כותבים הרבנים באותו מכתב המצוטט באתר 'באתר בחדרי חרדים. .

רבני 'דגל התורה' מבקשים "להביא את הדברים בפני מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, ולהנחות את הנציגים הארציים והמקומיים לפעול כהוראתם".

פרסום המכתב בימים האלה, לאחר שגם במפגשים האחרונים לא היתה כל התקדמות, נועד ליצור לחץ על אבוטבול. מנגד על אבוטבול מופעלים לחצים לא פשוטים מצד השותפים הפוטנציאלים שלו. יש מי שאומר שזו גם הסיבה לפיה אבוטבול מתעכב בהכרזה רשמית על התמודדותו. "הלחצים האלה מכל כיוון גורמים לאבוטבול לחצים שלא צפה בהחלטתו להודיע על התמודדות, החלטה שלא היה לה המשך".

נציין כי עד כה היו רק דיבורים על הסכמה לתמיכה מצד אגו"י והליכוד באבוטבול. הסכמות שעדיין לא באו לידי ביטוי בהכרזות רשמיות ובצגת הסכמים.

נושאים: בחירות 2018
עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: