ראש העיר עליזה בלוך: "אני בטוחה שאבוטבול יסייע לי מהכנסת להצעיד את העיר שלנו"

מעולם לא הייתה כזו אהבה והערצה בין שני ראשי ערים מחליפים, עד שהגיעו בלוך ואבוטבול המציגים לנו הצגה מעולם הטלנובלות. תקראו וחוו דעה.

בלוך ואבוטבול
בלוך ואבוטבול

מעולם לא הייתה כזו אהבה והערצה בין שני ראשי ערים מחליפים, עד שהגיעו בלוך ואבוטבול המציגים לנו הצגה מעולם הטלנובלות. מעניין מה הסיבה לאהבה ההערצה העוברת כל גבול. בלוך לא אומרת את הדברים על ינקילביץ מכחול ולא על קטי שיטרית מהליכוד, אבוטבול ממש יוצא מגדרו לשבח ולהלל את בלוך. עד כדי כך? האם מתנהל שיח בינהם שאנחנו לא יודעים או שבאמת זה רק רצון לעזור לשקם מה שהוא לא הצליח בו כל כך, הבוקר נחה אצלנו במייל הודעה לעיתונות שמקורה בלשכת אבוטבול בכנסת. אבוטבול מתמצת כתבה שהופיעה השבוע בעיתון ש"ס יום ליום. הנה מה שנשלח אלינו.

הבחירות לכנסת ה-22 הולכות ומתקרבות, בעוד כשלשה שבועות עם ישראל יצעד בפעם השלישית לבחירות, וכתושבי בית שמש עולה גם החשיבות ייצוג האינטרסים של בית שמש מעל דוכן הכנסת ובוועדותיה.

בראיון שנערך לראש העיר ד"ר עליזה בלוך לשבועון 'יום ליום' על התוכניות שלה בבית שמש, ועל השקפת עולמה בנושאים מגוונים, נשאלה גם מה יש לה לומר על ראש העיר הקודם, חה"כ משה אבוטבול מש"ס.

בתשובתה אמרה ראש העיר, כי "משה אבוטבול הוא בן אדם מדהים, אני מעריכה אותו מאוד. היה ראש עיר ועשה רבות למען העיר בית שמש, והיום ממשיך לשרת את עם ישראל מהכנסת".

ראש העיר עליזה בלוך המשיכה והוסיפה: "אני בטוחה שמשה אבוטבול יסייע לי מהכנסת, להמשיך ולהצעיד את העיר שלנו קדימה".

אגב, חשוב לציין כי מדובר בהערכה הדדית, ובראיון שנערך חה"כ משה אבוטבול ברדיו ירושלים, נשאל על פעילותה של ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, וחה"כ אבוטבול שיבח את פעילותה ועשייתה למען תושבי העיר, ואף הדגיש כי הוא מוכן לעזור לה מול משרדי הממשלה, ולפעול לסייע לעיריית בית שמש באמצעות וועדות הכנסת.

ההערכה ההדדית בין ראש העיר לשעבר לראש העיר הנוכחית זה לא דבר המובן מאליו, זה התחיל מיד בטקס חילופי השלטון לאחר הבחירות לעירייה, כאשר בניגוד לראשי עיר אחרים שהתחלפו, משה אבוטבול הצהיר מעל כל במה כי הוא מכבד את תוצאות הבחירות, ובכל מקום שיהיה יעזור לבית שמש ויעזור לראש העיר עליזה בלוך. אבוטבול הוא גם מי שדחף את שלשת חברי העירייה של ש"ס להכנס לקואליציה של בלוך מתוך ידיעה כי למען הצלחת בית שמש חשוב שיתוף הפעולה בין כל גווני העיר.

מדהים היה לגלות ביום חמישי האחרון בהילולת הצדיק רבי יצחק אבוחצירא זי"ע שנערכה בבית שמש, ע"י מוסדות 'אוהל אברהם' ברמב"ש ג', איך חה"כ משה אבוטבול שיבח בהילולא את ראש העיר בלוך ועשייתה החשובה למען כלל התושבים, ומנגד יוחנן מאלי מנהל לשכת ראשת העיר עליזה בלוך שיבח את פעלו של משה אבוטבול למען בית שמש, ואף בירך אותו שיצליח בבחירות לכנסת, ולהמשיך לסייע לעיר דרך הכנסת וועדותיה.

נושאים: אבוטבול, בלוך, שס, בית שמש
בלוך ואבוטבול
בלוך ואבוטבול
בלוך ואבוטבול
בלוך ואבוטבול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: