קק"ל תשקיע בבית שמש 1.4 מיליון ש"ח

בלמעלה מאלף יישובים ברחבי ישראל ניכרת טביעת האצבע של קק"ל, בבית שמש היא שמה 1.4 מיליון שח לבניית גני ילדים

גני קקל
גני קקל

תחומי הפעילות והעשייה העיקריים של קרן קימת לישראל (קק"ל) הם: ייעור וסביבה, מים ושיקום נחלים, התיישבות ופריצת דרכים, חינוך ונוער, תיירות ופעילות ביערות ובפארקים, מחקר ופיתוח. בהיותה הארגון האמון עליהם מטפחת קק"ל את רווחתם של תושבי ישראל והמבקרים בה בגווני הירוק, הכחול והחום.

בלמעלה מאלף יישובים ברחבי ישראל ניכרת טביעת האצבע של קק"ל, אם על-ידי רכישת הקרקע ואם על-ידי פיתוחה והכשרתה. הסכרים ומאגרי המים הרבים שהוקמו על-ידי קק"ל ובסיועה מהווים תרומה חשובה למשק המים של ישראל. בתחום החינוך קק"ל מילאה וממלאת תפקיד ראשון במעלה בחיזוק הקשר של בני הנוער בארץ ובתפוצות עם ישראל.

גם בבית שמש השתתפה קק"ל ביוזמות פיתח, פארק הגפן הוא אחד מהם. עתה מתגייסת קקל מחדש להמשך אותו פיתוח. היענות לקול קורא שהוציאה קק"ל בתחילת השנה מוצאת את העירייה במצב של קבלת סכום כסף לתכנון ובימצוע אחד מאותם גני קקל המוכרים ופרושים ברחבי הארץ.

העירייה הגישה הצעה לקבלת תמיכה והבקשה אושרה בסכום של 1.4 מיליון ₪ לא ברור אם הבקשה הוגשה בתחילת השנה, ואושרה כבר בראשיתה (11.2.2019) בהתאם לבקשה. העירייה נכנסת למצב לחוץ בזמנים, שכן עליה להעביר את התכנון לביצוע עד 11.10.2019. לא ברור גם מדוע מחכה העירייה לרגע האחרון ממש.

היכן מיקום הגן הזה? במכתב האישור לא נקבע המקום ואת זה היא משאירה לעיריית בית שמש לקבוע לפי צרכיה

נושאים: קקל, בית שמש, קול קורא
גני קקל
גני קקל
גני קקל
גני קקל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: