פרק תרבות בעיר מגיע לסיום- מסדה סוגרת שעריה

חנות הספרים הפרטית המיתולוגית מסדה- סוגרת שערים אחרי 33 שנות שירות ופתיחות. תודה למנהלי ובעלי החנות, בני הזוג מוטי ויפה כהן.

יפה ומוטי כהן
יפה ומוטי כהן

פרק מסדה, ובעברית מצדה, חנות הספרים המיתולוגית, מגיע לסיומו. בבריאות טובה. החליטו בני הזוג כהן, יפה ומוטי כהן, לשים סוף לסיפור שנקרא- חנות ספרים פרטית בבית שמש ופונים לדרך חדשה, רעננה יותר, ליהנות ולבנות את המשך הזוגיות שלהם לתפארת.

מי שעדיין יחפש ספרים יוכל למצוא אותם בדוכנים בהיפרים או ברחבות הפתוחות בקניונים השונים, את הסימפטיה והאהבה לספר תקבלו אולי ממוכרת צעירה חיננית, את ההמלצות של בעלי הניסיון כבר לא תוכלו למצוא... תצטרכו להסתפק בביקורת הנקראת בעיתונים.

מסדה ביסודה הייתה הוצאת ספרים איכותית בארץ. לבית שמש הגיעה במקרה, לפני 33 שנים, אז הכיר מוטי כהן, מייסד ומגשים החלום, את מי שהיה אז המנכ"ל של רשת חנויות מסדה ואיתו התייעץ לגבי פתיחת חנות בבית שמש.

כבר אז. כשבית שמש עיירה קטנה, עם עשרות אלפים בודדות של תושבים, צמאה מעט לתרבות והספר היה פיתרון מצויין למילוי שעת פנאי נוצר החלום בראשם של בני הזוג. זוג מורים, אנשי בינה ודעת, שאפו לתרום גם לחברה המקומית ובמקביל להתפרנס. מוטי עבד וניהל את החנות. יפה השלימה. ההצעה להקים החנות בשם זה הייתה שלו ובתמורה קיבלנו מההוצאה הטבות רבות בעת פתיחת החנות. לשאת שם זה היה כבוד גדול.

היום, אחרי שמסדה הפכה להיות מושג בעולם התרבות של מחפש הספר, גם המוסד הזה עומד להיסגר.

בימים אלה החליטו בני הזוג על סגירת החנות. לא, אין מישהו שלוקח את החלום הזה הלאה, מסדה פשוט נסגרת.

אז זו הזדמנות של כולנו, חובבי הכתיבה והקריאה כאחד, לומר תודה ליפה ומוטי, תודה היא רק מילה קטנה למה שאנחנו מבקשים להביע לכם על ההקדשה, על הרצון, על המאמץ תמיד למצוא גם ספר קשה השגה, על היחס הטוב והאדיבות בה ניהלתם עסק פרטי שהפך להיות מוסד בעירנו. בלו, תיהנו, עשו לעצמכם, מגיע לכם. תתפנקו ותיהנו מכל רגע, ואל תשכחו לעולם, בית שמש היתה ועודנה מקום נחמד לצאת ממנו לכל מקום בעולם ולהקפיד לשוב אליו. בהצלחה בכל אשר תלכו.

נושאים: מסדה, בית שמש, מוטי ויפה כהן
יפה ומוטי כהן
יפה ומוטי כהן
יפה ומוטי כהן
יפה ומוטי כהן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: