פרס - הערב הכרזה רשמית על התמודדות למועצת העיר

הערב מכריז חבר המועצה ריצ'רד פרס על התמודדותו למועצת העיר לעוד קדנציה, קדנציה רביעית ברציפות. פרס, הראשון שמכריז על התמודדות למועצת העיר.

ריצרד פרס
ריצרד פרס

הערב הכרזה רשמית של חבר מועצת העיר ריצ'רד פרס, (עבודה) שהתמודד במערכת הבחירות הסוערת של 2013 תחת השם בית שמש שלנו. פרס זכה בבחירות הקודמות במנדט אחד והפעם, בבחירות 2018, מקווה להצליח יותר. במשך הקדנציה האחרונה פעל פרס במסגרת האופוזיציה, לאחר שבקדנציה קודמת היה חבר הנהלה בכיר. בבחירות של 2013 עבר פרס צד והתייצב נגד אבוטבול והקואליציה החרדית שלו. עד שהחליף צד היה ממונה על החינוך, יזם מספר פרוייקטים חשובים ביניהם הענקת מלגות לסטודנטים, הבאת תכנית שמיד לעיר ועוד. במסגרת ישיבתו באופוזיציה פרס הצליח להרגיז ולהוציא מכליו את משה אבוטבול לא פעם, עד כדי התנצחות אישית. ולא רק את פרס, הוא ידע להביך לא פעם את מקבלי ההחלטות באשר לדרך קבלתן ואו לחוקיותן. פרס היה אחד ממבקרי השלטון הנוכחי ואולי הכי קשה שהיה באופוזיציה, לא חת ולא חסך מילים קשות על ההתנהלות העירונית הקלוקלת עד כדי מושחתת.

פרס חבר מועצה כבר 12 שנה ברציפות, קודם לכן שימש כמזכיר מפלגת העבודה בעיר וניהל את סניפה. פרס בוגר הסתדרות העובדים בעיר כמו רבים ממנה שהשתלבו בעשייה הציבורית. באחרונה סיים לימודי משפטים.

עיון בפרוטוקולי העירייה יציג בפני הקוראים מסכת אמירות ביקורתיות מאוד כלפי הניהול המרושל עד כושל של העירייה.

כאמור הערב מכריז פרס להתמודדות ורצונו לקבל את אמון הציבור בשלישית. (השנים הראשונות הוא קיבל לאחר שהחליף את חברו למפלגה)

נושאים: מפלגת העבודה
ריצרד פרס
ריצרד פרס
ריצרד פרס
ריצרד פרס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
פרס - הערב הכרזה רשמית על התמודדות למועצת העיר
יקירנכתבה ביום שלישי, 31 ביולי 2018, 12:33

ריצארד מאוס ובלתי נסבל