עתירה לבית המשפט לבטל את מינויו של גולדברג לתפקיד יו"ר וועדת המשנה לתכנון ובניה

העותרים הם שלושה, עמותת שומרי הסף, אלי ונונו ואיתן חברוני הדורשים גם לבטל לאלתר את כל החלטותיו של גולדברג שהתקבלו מאז כוננה מועצת העיר הנבחרת מאוקטובר 2018.

גולדברג
גולדברג

עתירה מנהלית הוגשה לבית המשפט המחוזי בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים לבטל לאלתר את מינויו של שמעון גולדברג כיו"ר וועדת המשנה לתכנון ובניה בבית שמש וכממלא מקום יו"ר הוועדה המקומית ו להורות לו לחדול לאלתר מלכהן בתפקידים אלו בפועל. העתירה הוגשה בידי עו"ד ליאור דץ ועו"ד יוסי אור מעמותת שומרי הסף המלווים את מאבק התושבים בשנים האחרונות בהתנדבות מלאה. עותרים נוספים הם אלי ונונו, חבר מועצת עיר לשעבר, ממונה על איכות הסביבה בעבר ומי שהיה יו"ר צוות הפעולה נגד מפעל נשר הר טוב. בכתב העתירה פועל גם מר איתן חברוני תושב המושב נחם, וחבר צוות הפעולה למען אויר נקי,

העתירה מציגה פגם מהותי בהתנהלות בלוך המתבססת על יועצה המשפטי מיקי גסטוירט. מבחינתו אין כל רע במינוי של גולדברג לתפקיד, "ככה היה בעבר בימי מונטג, ואדרי". הסביר את אישורו למינוי. עתה יידרש גסטוירט לחפש איך יוצאים מהסבך אליו הכניס את עליזה בלוך.

העותרים, מבקשים לבטל את כל ההחלטות שהתקבלו על ידי שמעון גולדברג כמי ששימש בפועל כיו"ר וועדת משנה לתכנון ובניה, וכן לבטל את כל ההחלטות שנקבעו בישיבת המשיבה 1 מיום 19.12.9 .בהתאם לכך, להורות על קיום ישיבות והחלטות כנדרש בחוק.

העותרת הינה עמותה רשומה, אשר הוקמה במטרה לפעול להנחלת תרבות הגנה על ערכי היסוד של מדינת ישראל וערכי שלטון החוק בכלל, ולסייע בכל עניין הנוגע להגנה על חוקי התכנון והבניה, להגנה על הסביבה ולשמירה על משאבי הקרקע, וזאת, בין היתר, בניהול הליכים משפטיים והתנגדויות בעניינים שיש בהם פגיעה בכלל הציבור.

חשוב לומר, כי העתירה מופנית כנגד מינויו שלא כדין של מר שמעון גולדברג ליו"ר ועדת משנה וממלא מקום יו"ר הועדה המקומית באופן כללי ובנוגע לכל ההחלטות שהתקבלו על ידו בתפקידיו אלו.

בכתב העתירה מתארים העותרים את השתלשלות האירועים מאז הבחירות האחרונות. "עם תחילת כהונת מועצת העיר הנוכחית לאחר הבחירות המוניציפליות האחרונות, כונסה ישיבת מליאה חגיגית מיום 3.12.2018 ,במסגרתה, בין היתר, מונתה ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, לממונה על תיק ההנדסה, בעוד המשיב 2 מונה לסגן ממונה על תיק ההנדסה.

בהמשך העתירה מוצגת העילה המשפטית, לפיה רק מי שמונה לסגן יכול לשמש בתפקיד יו"ר ועדת המשנה. העותים מציגים את חוות דעתה הכתובה של עו"ד עותמאן ממחלקת יעוץ וחקיקה (אזרחי) במשרד המשפטים

נושאים: עליזה בלוך, בית שמש, בית המשפט
גולדברג
גולדברג
גולדברג
גולדברג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: