עץ השקד מכרה דירות בנווה שמיר לחרדים- דם חברי הליכוד רתח

ניסו, התאמצו, השתדלו, לבסוף זה פורץ, משבר אמון בין החרדים לבין הליכוד ובתווך עליזה בלוך, ששואפת לעיר של כולם.

סיעת הליכוד עם ראש העיר
סיעת הליכוד עם ראש העיר

באיחור של כמה חודשים מגיע פיצוץ במערכת היחסים ליכוד- חרדים. עד עתה ניהלו חברי הטריו, בלוך, גולדברג ואדרי (אבג -הדור החדש) ישיבות מקדימות לקבלת החלטות בוועדת התכנון. עד עכשיו, קיוו בליכוד שכל הרעיונות והמחשבות בסופו של דבר יצליחו לפורר את התגבשות החרדית לרכוש דירות גם בנווה שמיר, ולתרגם זאת לשכונה חילונית אחת בים השכונות החרדיות בשלבי הבניה השונים.

השבוע התנהל אירוע מכירה בפרוייקט עץ השקד. בפרוייקט הזה נמכרו דירות, רוב הדירות נמכרו לחרדים!!! וזה היה כאילו להציב כיכר לחם לפני רעב אחרי צום של עשרה ימים. בליכוד ראו, רתחו, כעסו, ואכלו את הלב.

זה ברור כמה חודשים שבסוף זה יתפוצץ, ומחכים רק לניצוץ שיבעיר את ערימת הקש המצטברת מסביב לתפקוד עיריית בית שמש. אתמול זה הגיע, לכאורה, ישיבת וועדת התכנון ובניה, אחת מיני רבות שהתקיימו בשנה האחרונה. אתמול בערב בעקבות התרעות קודמות על נוכחות ציבור במליאה, גרמו לזעזוע עמוק.

עד עכשיו, נעדרה ראש העיר מהישיבות האלה, שאמורות להתכנס בנוכחותה המלאה. גם אתמול ביכרה להיעדר ולא משנה מה הסיבה. לא נכחו עוד חברים בדיון החשוב והרחב הזה שהתכנס לאשר עוד כמה מאות יח'ד ברמה ד ובמקביל ברמה ה במסגרת תכנית שבס.

אתמול קרה משהו. מה קרה? ובכן, סיעת הליכוד שהגיעה למליאה ובעיקר שלום אדרי יו'ר הסיעה, לא הופתעו מאי נוכחותה של בלוך, הם ידעו שזה מה שקורה בכל הישיבות. נוכחות תקשורת בישיבת הוועדה גרמה להם לאזור את כל כוחם למחאה.

כביכול, רצון מ"מ יו"ר הוועדה לנהל את הישיבה, קרי גולדברג במקום בלוך. מבחינת הליכוד, זה לא או עד כאן. בליכוד ציפו שעליזה בלוך תפעיל השפעתה על חברי הוועדה להניא חרדים מרכישת דירות בנווה שמיר. בשפה אחרת, על עליזה בלוך לפעול אחרת מהתנהלות גולדברג. לעצור את הבניה בשכונות החרדיות עד שיובן כי יש להם מספיק שם, ויוותרו מרצון על נווה שמיר. בפועל בשטח, זה לא קרה. הליכוד יצא במחאה מהישיבה, להלן תגובתם.

"רה"ע, יו"ר הועדה, הייתה אמורה לנהל את הישיבה, ובחרה להיעדר ממנה.

בהצבעה מפתיעה ביקש חבר המועצה ומחזיק התיק שמעון גולדברג לנהל במקומה את הישיבה.

כאות מחאה ארבעת חברי סיעת הליכוד יצאנו מהוועדה. אי אפשר לעבור לסדר היום על ההשתוללות של המפלגות החרדיות, מי שאמורים להיות השותפים הקואליציונים, סביב מה שאמור להיות פרויקט הדגל של הציבור הציוני בעיר."

ניהול הישיבה בידי גולדברג פירושו אישור כל בקשות הרחבות תכניות הבניה ברמה ד. הליכוד לא יכול לתת לכך יד בשעה שחבריו הצעירים דורשים דירות גם להם בנווה שמיר.

"זה לא סוד שמימוש התכנית היא הדבר העיקרי שהנהלת העיר צריכה להוביל. הציבור הציוני דורש שכונה גדולה המתאימה לצרכיו ולהתפתחות הטבעית של העיר. זו לא פריבילגיה, זה תנאי בסיסי. מופעלים עלינו לחצים כבדים מצד פעילי המפלגה לנטוש את הקואליציה אם צעד שכזה אינו יכול לבוא לידי מימוש דווקא היום. סיעת הליכוד תשקול כל צעד שיידרש בכובד ראש ורק למטרת ורווחת תושבי העיר." כותבים הבוקר בהודעה לעיתונות.

מחאת הליכוד יצאה בעקבות מבצע מכירות שהתקיים יממה אחת לפני, פרוייקט עץ השקד ברמה ה מכר 80% מדירותיו לחרדים. צילום ותיעוד מזירת המכירה הרתיח דם כל מי שעתיד בית שמש זורם בעורקיו. הצילום מהאירוע היווה פגיעה אנושה במשימה שהליכוד נטל על כתפיו להוביל.

נושאים: הליכוד בית שמש, עץ השקד
סיעת הליכוד עם ראש העיר
סיעת הליכוד עם ראש העיר
סיעת הליכוד עם ראש העיר
סיעת הליכוד עם ראש העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עץ השקד מכרה דירות בנווה שמיר לחרדים- דם חברי הליכוד רתח
סתם אחדנכתבה ביום רביעי, 11 בדצמבר 2019, 04:22

עליזה במכירת חיסול של כל הציבור הציוני נוטשת את כל הערכים שבשמם פעלו פעיליה נראה שחוזרים לשיטת פוליטיקה בעזרת שיסוי מפלגות ,את זה הכרנו ולא לשם זה עמלנו לבחירתך ובשם זה המפלגות הציוניות היו הראשונות לגלות אמון מלא ולהצטרף,אך משום מה בעולם הפוך דווקא אותם קל לך להקריב,הוכחת שאמון זה לא אחד מהמעלות שלך,סתם פוליטיקאית סטנדרטית

עץ השקד מכרה דירות בנווה שמיר לחרדים- דם חברי הליכוד רתח
הרב בריח לימוןנכתבה ביום שלישי, 10 בדצמבר 2019, 04:46

מסתבר שעליזה החליטה טקטית על שריפת כל הגשרים עם ציבור בייס שלה,וזה כולל הפרת הסכמים,הפנית עורף לציבור שבחר בה וגם פעל ללא הרף לבחירתה,גם זורקת את ליכוד ובוחריו וגם את הבית היהודי,רק מוכיח שאין פוליטיקה אחרת כמו שהבטיחה,אמון צריך לבנות ומה שקורה פה זה בדיוק ההפך,מה יש לאדם בעולם הזה חוץ מהכבוד שלו והשם שלו....את זה מאבדת במהירות סילונית