עיתון חדש מציג כותרת שתישאר חקוקה בלב

עיתון חדש מציג היום בפי קוראיו את עתירת העיריה נגד היועץ המשפטי לממשלה, וזה מה שמבקש סופר חדש שתזכרו את עתירה. קלקלנו לו את החגיגה והוצאנו ממנו הבטחה לאיזון התמונה כי תגובת הפרקליטות לעתירה תובא במלואה.

כותרת בעיתון
כותרת בעיתון

עיתון 'חדש'- המקומון החרדי, מביא היום בהוצאתו האחרונה את העתירה שהגישה עיריית בית שמש נגד אביחי מנדלבליט היועץ המשפטי לממשלה. אבוטבול נגד מנדלבליט!!! וואו. שווה לקרוא. לא חלקים מהעתירה, העיתון משקיע מאמץ בלתי נדלה להציג את כל העתירה, ומה חסר שם? הנספחים. מהנספחים ניתן ללמוד הרבה אבל כאלה עדיף שיישאר במגירתו של הכותב.

את העתירה מלווה כותרת בומבסטית שמושכת כל עין, ולא כל עין גם קוראת את האותיות הקטנות שמתחת. סופר חדש, לא מופיע שם הכותב, מצטט בסה"כ את כתב העתירה שהגיש עו"ד אורי קידר בשם עיריית בית שמש ומביא לדפוס מילה במילה את העתירה. שלושה עמודים תחת כותרת, שתישאר ונועדה להישאר חרוטה במוחו של הקורא, 'אבוטבול נגד מנדלבליט', המקבעת את כוחו ועוצמתו של אבוטבול מול היועץ המשפטי לממשלה. העיתון לא מנסה ואף לא משתדל, להעמיד את תמונת הסיפור כולו ובמלואה למבחן הקורא. הצגת תמונה על פי צד אחד יש בה עמדה ועניין לתמוך בעמדת העירייה.

עיריית בית שמש מבקשת מבית המשפט לקיים דיון דחוף ובהול , לקיים ולנהל מערכת בחירות לרב המקומי תוך 60 יום ובעיקר בטרם יתקיימו הבחירות המוניציפאליות. העירייה מציינת שהמשרה לא מאוישת דה פקטו זה יותר מחמש שנים.(!!!) ומנמקת כי "היעדר איוש לתפקיד מביא בפועל לתפקוד לקוי וחלקי של שירותי הדת בעיר, עניין ממנו סובלים תושבי העיר כולה.

העתירה לא הגיעה בחלל ריק, העתירה נובעת מחלטת בג"ץ, מהליכים מקדמיים ששיאם היה בהחלטת בגץ שניתנה לפני כתשעה חודשים. העיתון לא הציג לקוראיו אפילו את החלטת בגץ שקבעה על פי הודעת הפרקליטות כי ההליך ייפתח מחדש. בעקבות אותה הודעת פרקליטות כדי שלא יהא ספק, שיגר ב"כ העותר תגובה בה נכתב בין היתר: " בנסיבות אלו, העותר מברך על ההחלטה ולדידו, בהיבט זה של עריכת הליך הבחירות מחדש ולפיו כלל ההחלטות הקודמות על בחירת בתי כנסת מבוטלות, יערך פרסום נוסף מחדש, יערך דיון מחדש בבחירת הגוף הבוחר ויבוטל ההליך של המועמדים להיבחר ויתקיים הליך חדש ופתוח לכלל הרבנים הזכאים להשתתף בהליך הבחירה.".

ומה חסר שם? בכל שלושת העמודים האלה חסר קוביה בה יובאו למשל התייחסות הפרקליטות לעתירה, החלטת בג"ץ, אולי תגובת העותר, או לפחות ב"כ. על כךל זה מדלג 'סופר חדש' ומשאיר אותך הקורא עם הרושם העז שהעתירה מביאה. העתירה ייאמר כאן, מחוררת כגבינה שויצרית, ואין לה כל ביסוס שתחזיק אפילו את הנייר עליו היא כתובה. מביני עניין , משפטנים טוענים כך, ועם ז נמתין להחלטה. אולי לפני כן, כן בהשפעתנו, הבטיח לנו עורך חדש, את תגובת הפרקליטות לעתירה יביא במלואה. הרווחנו משהו... תקווה שחשב המועד בה תופיע יהיה סמוך לבחירות ואז הרושם של הדחיה יהא חזק יותר מעתירה.

נושאים: בי המשפט העליון, היועץ המשפטי לממשלה, עיריית בית שמש
כותרת בעיתון
כותרת בעיתון
כותרת בעיתון
כותרת בעיתון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: