עימות חזיתי ליכוד- דגל

במקום להגיב לישראל רמתי לתביעתו לצאת מהקואליציה, מצא סילברסטיין הזדמנות לפרוק לחצים לכיוונו של אדרי שהופיע באירוע הקהילה הגאה. שיטרית לא נשאר חייב.

שלום אדרי נואם בעצרת, ישראל סילברסטיין תוקף
שלום אדרי נואם בעצרת, ישראל סילברסטיין תוקף

"הערב נעשה מעשה חמור על ידי אחד מחברי ההנהלה שפגע קשות במסורת ישראל בעיר שתושביה כולם אוהבי מסורת ישראל" כך פותחת הודעה שהוציא מתחת ידיו ישראל סילברסטיין (דגל התורה) הממונה על הנחות בארנונה וחבר הקואליציה העירונית. בתגובתו אין רמז מענה לדרישתו של חברו החרדי מש"ס ישראל רמתי אשר תבע מהסיעה החרדית, יהדות התורה המאוחדת לפרוש מהקואליציה. רמתי אמר בין היתר: "לא שמעתי מכם אפילו קול מחאה חלושה כאשר מתבצע דבר שכזה לראשונה בעירנו ועוד כשהדבר מתבצע בחלקו בגנים עירוניים אשר הם בשליטת האגפים שבידכם". אז הנה ישראל עונה לישראל בקול ענות חלושה. סילברסטיין הסיט את האש מסיעתו לעברו של שלום אדרי מסיעת הליכוד שהופיע כנואם בעצרת הגאווה בעיר.

האם סילברסטיין מתכוון לפרוש מהקואליציה? נהפוך הוא, הוא מגלה לנו שראש העיר לא רצתה באירוע הזה בכלל, את חצי ההתקפה שלו כיוון לאיש החזק בקואליציה יו"ר סיעת הליכוד שביכר להיות נוכח באירוע הגאווה ואף לשאת דברים.

"צר לי, כי בשביל לנגח את ראש העיר, שלא רצתה כלל באירוע זה, פגע האיש (שלום אדרי. ס.צ) בציבור שומרי המצוות והמסורת בעיר וירד לדיוטה התחתונה בעיר שידועה כעיר שומרת מסורת. לא אחד ולא שניים מתושבי העיר היקרים, שאינם שומרי מצוות, התבטאו באוזני בצורה חריפה נגד האירוע."

"מה חשב אותו חבר הנהלה שנתן להם רוח גבית ועוד כחבר הנהלת העיר? לא יודע.

זקנותו מביישת את צעירותו. אדם שאהב מסורת, כיבד בתי כנסת ותורה וכעת הלך לחזק אירוע שהוא נגד התורה וכל היקר לנו וביזה את מסורת ישראל רק בשביל לפגוע בראש העיר. הרי בקדנציה הקודמת לא היה מעיז לחזק ולחבק אירועים כאלו.". עד כאן דברי סילברסטיין.

וסיים בצמד מילים: "בוש לך".

אדרי לא הגיב כי אין לו דף פייסבוק ואינו חבר בקבוצות ואטסאפ. אדרי הודיע מראש גם לאוזני ראש העירייה כי אין לו בעיה לברך באירוע. על האירוע מדברים כבר כחודש ימים בעיר, וסילברסטיין לא מצא לנכון להזהיר או לאיים או להעיר או להאיר לפני האירוע שום הערה.

המגיב היה דווקא סגן ראש העיר משה שיטרית שלא נכח באירוע. " המילים הפוגעניות שאתה כותב מתכתבות לצערי עם פועלם שלך ושל חלק מחבריך לסיעת דגל התורה ומה שנותר הוא לתהות עד מתי תמשיכו למתוח את הגבול.

דיברת על הקדנציה הקודמת. אכן דוגמא משעשעת. כי דווקא יש דוגמא מהקדנציה הקודמת. ההדיוט שבי תוהה האם הוצאת מכתב דומה ב-2013, כשכיהנת במליאת מועצת העיר עת ראש העיר דאז משה אבוטבול סיכם על שיתוף פעולה בין עיריית בית שמש לבין הקהילה הגאה. האם גם אז הזדעקת כשראש עיר, לא ראש סיעה (חשובה ככל שתהיה) בקואליציה, סיכם את מה שעליזה לא סיכמה?

התשובה היא שלא. לא אתה ולא אף אחד מחבריך לסיעה נהגו כך. והסיבה היא ברורה: לא חיפשתם לאתגר את משה. הוא היה "משלנו".

עכשיו? עכשיו אתם לא מפסיקים לאתגר את עליזה. שלום הוא רק התירוץ.

זה קורה בכל מליאה מחדש, זה קורה בכל החלטה מחדש, ואני תקווה שעליזה תסיק מזה את מה שאני כבר מזמן הסקתי ותראה לכם את הדרך מחוץ לקואליציה כי אנחנו מנסים לבנות בזמן שאתם מנסים להרוס.

בבית שמש חיים בני הקהילה הלהטבית וימשיכו לחיות כי בית שמש היא חלק ממדינת ישראל שהיא מדינה חופשית, דמוקרטית ויהודית. ואתה תצטרך להתרגל לזה.

שלום הלך למפגש והוא גם ימשיך לשמור שבת וללכת לבית כנסת כי זה לא סותר את תפיסת עולמו. ואהבת לרעך כמוך כלל זהו כלל גדול בתורה. על זה חונכנו וככה ננהג. זאת להבדיל ממציירי הגרפיטי שאין בהם לא אהבת רעים ואפילו לא אחווה.

הם רוצים שהשונים מהם יישארו בעיקר רחוקים מהם ואם אפשר שיתהלכו בלבוש צנוע. ועליהם אני לא שומע אותך כל כך מתלונן."

נושאים: ליכוד, דגל, עיריית בית שמש
שלום אדרי נואם בעצרת, ישראל סילברסטיין תוקף
שלום אדרי נואם בעצרת, ישראל סילברסטיין תוקף
שלום אדרי נואם בעצרת, ישראל סילברסטיין תוקף
שלום אדרי נואם בעצרת, ישראל סילברסטיין תוקף
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: