עולי חבר העמים יחסרו נציגות במועצת העיר

בפעם הראשונה אחרי שנים אין רשימה סקטוריאלית לעולים, משפחה אחת של סטלה וולטר נעלמת, והיא עצמה לא תתמודד על מקום במועצת העיר לא במסגרת עצמאית ולא במסגרת הליכוד.

סטלה וולטר
סטלה וולטר

היום מתקיימת מליאת מועצת העיר, בין שלל הנושאים שיעלו לשולחן המליאה מצויים מספר סעיפי בחירות, אחד מהם אישור הזדהות סיעות לקראת בחירות לראשות העיר ולמועצתה. אחת הרשימות שכבר ברור שלא תציג עצמה היא רשימת 'משפחה אחת', רשימת העולים בראשות סטלה וולטר. בבחירות האחרונות של פברואר 2014 התמודדו שתי רשימות על קולות העולים מארצות חבר העמים, רשימתה של סטלה וולטר התמודדה במסגרת הליכוד ורשימתה של ילנה קוניאנסקי בשם בית שמש ביתנו.

בבית שמש רשומים, על פי הרשימה הסטטיסטית של לשכת האוכלוסין, 5661 עולים מארצות חבר העמים. בשנים האחרונות עולים מארצות חבר העמים אם כבר מגיעים לישראל, לא מבקשים את בית שמש. ועדיין יש עולים... "רוב העולים אחרי 20 או 30 שנה כבר נטמעו בקהילה הישראלית, ולא צריכים ממש מפלגה שתדבר בשמם. זו הסיבה שאין הפעם מפלגה סקטוריאלית לעולים,".

סטלה וולטר עצמה פורשת מהחיים הציבוריים ולא תתמודד על מקום במועצת העיר. בליכוד ביתה המשותף בקדנציה האחרונה , אין ספק שהיא תחסר. וולטר שירתה בתפקידים רבים בעירייה, שימשה סגנית ראש העיר לדניאל וקנין והייתה ממונה על תיקי העולים והרווחה במשך שנים ארוכות. ומעל הכול, וכדאי לזכור, היא הייתה הנציגה הנשית היחידה במועצת העיר עד להצטרפותה של עו"ד רינה הולנדר במקום אליסף ורמן מהבית היהודי.

"אם כל העולים יתאחדו וירצו נציג במועצה הם יכולים לעשות זאת ולהשיג מנדט אחד לפחות" אומרת וולטר. 5661 עולים זה הרבה יותר מאשר שני מנדטים. לדעת חברת המועצה סטלה וולטר אין את כל הכמות הזו בבית שמש, רבים מהם עזבו את העיר ואחרים לא עלו אליה. אגב את המנדט שלה היא מקדישה לליכוד.

נושאים: בחירות 2018
סטלה וולטר
סטלה וולטר
סטלה וולטר
סטלה וולטר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: