עוד מכרז שיגיע לבית המשפט

זה הופך להיות לנורמה, עוד מכרז שיגיע לבית המשפט. בפעם הקודמת הסתפקה חברת כנפי יונה בתלונה למשרד החינוך, הפעם הולכים למצות את הדין עם העירייה

צי אוטובוסים חדישים
צי אוטובוסים חדישים

האם אנחנו הולכים לעוד עתירה בבית המשפט? מכרז ההיסעים, עד שזה לא יסתיים, לא יוכל איש בעירייה לומר כי ההיסעים אכן מתנהלים בהתאם לצרכים ובתאם לכיס.

כמו בכל מכרז גם כאן הולכת להסתבך שוב עיריית בית שמש, אם נזכור שיש תביעה בעניין היסעי 2015-2016 וחובות על שנת 2017 אז מה יהיה ב-2018? ובכן, תוצאות המכרז קבעו שחברת כנפי יונה היא החברה הזוכה. החברה קיבלה הודעה על זכייתה בסוף שבוע שעבר, ובתחילת השבוע החלה אפילו להסיע מטופלי רווחה. כך לפי קובי יונה מנכ"ל ובעלים של החברה.

לא חלפו שלושה ימים וההודעה הזו בוטלה ע"י עיריית בית שמש.

מכאן שתי גרסאות. יונה: מתוך 4 גושי הסעות, אמרתי לעירייה שלגבי 3 אין בעיה ואני מוכן, הרביעי אני מבקש לבצע באופן שביצע אותו גוש עציון. איך? בשיטת הריצרץ. בעירייה לא הסכימו. "ילדים שמתחילים ללמוד בשעה 08:30 ביקשו שנאסוף מהבית בשעה 07:15. המטרה שלהם היתה להכשיל אותי. אני בהחלט שוקל לעתור לבית המשפט, ועו"ד מטעמי מטפל בעניין".

אריה ברדוגו מעיריית בית שמש: "כנפי יונה חזר בו מהצעתו לגבי חלק ניכר מהחוזה, לכן נאלצנו לפעול כפי שפעלנו".

אז למה הודיעו לו רק ביום שלישי על ביטול החוזה? קובי יונה טוען שההודעה על הצעתו להסעות בשיט שלו הא כבר הביא לידיעת העירייה כבר ביום רביעי שבוע שעבר, בתאריך 23.8.17.

בכל מקרה החברה לפיתוח גוש עציון קיבלה הודעה מהעירייה שלאור הסכמתה לצמצם את העלויות ב-23.5% מהמחיר הקודם. "ע"כ היא הולכת לבצע את העבודה" כך מסר לנו מנשה אליאס בשמו של ישעיהו אענרייך.

לסיכום: קובי יונה לא מקבל החלטת העירייה ובימים אלה הוא בודק המשך דרכו. בשיחה איתו עולה האפשרות לעתירה משפטית.

נושאים: עיריית בית שמש, כנפי יונה, שירות היסעים
צי אוטובוסים חדישים
צי אוטובוסים חדישים
צי אוטובוסים חדישים
צי אוטובוסים חדישים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: