עוד לפני נווה שמיר:  האם במשרד השיכון שמעו על תלונות חזון את גלילי?

תמונת מצב קודרת מג' 2: "מערכת המים לא הושלמה, אין עדיין מדרכות ועמודי תאורה. אין עדיין מערכת ביוב הראויה לקלוט את השפכים. אין עדיין אספקת חשמל, אין עדיין שצפים..."

פרסום לנווה שמיר
פרסום לנווה שמיר

נווה שמיר, שם קליט ומושך. מילה אחת על בית שמש- אין!!!. ליד בית שמש, בואכה בית שמש, שום דבר. נאדה. למה? למפרסמים יש עניין למשוך קבלנים לסיור. ויגיעו. פראיירים לא מתים, רק מתחלפים. זו הפרסומת, שרצה שבאחרונה בערוצי התקשורת. ב-14 לחודש יגיעו לכאן הקבלנים, חלקם בודאי למדו היטב את בית שמש. מי שקרה ולמד היטב יודע מה מצבה הדמוגרפי של העיר, לאן היא הולכת, לאן היא מדרדרת. והיא מדרדרת.

ליד הפרסומים האלה מובטח כי יוקם פארק ספורט שישרת את התושבים. ממש!! ממש כמו שפארק הספורט המובטח עוד מימי וקנין זה שהיה אמור להחליף את בריכת השחייה העירונית פועל. למעלה מעשור שנים, אולי אפילו חמש עשרה שנה שהבריכה העירונית מושבתת, ואין לתושבים פארק. לא הייתי אומר שזו הסיבה שבגללה אנשים יבחרו לבנות עתידם בעיר. שיהיה.

שימו לב אתם הקבלךנים, עוד לפני שיגיע זמנם של הרוכשים לחשוב על רכישת בית מהבניינים שאתם תבנו. תקראו מה אומר קבלן אחר בשכונה אחרת, לא רחוק, ג'2. הקבלן חזון את גלילי בונה לחרדים והוא לא יעמוד במועד מסירת הדירות. גלילי היה חכם, הבטיח עצמו בהסכם. הודעה מהקבלן יצאה לדיירים בסוף חודש יולי על דחיית מועד מסירת הדירות. מתי הוא ימסור? בחודש יוני 2018. "אנחנו בשלבי סיום עבודות בתחומי המגרשים שלנו". לעומת זאת הרשויות לא בונות ולא משלימות את אשר עליהן לעשות בכדי לאפשר השלמת בניה ולאפשר קבלת אישור המגורים.

חזון גלילי מפרט לרוכשים את הבעיות, "מערכת המים לא הושלמה, אין אספקת מים סדירה לבניינים, כמעט שנתיים לאחר תחילת העבודות בשטח. אין עדיין מדרכות ועמודי תאורה. אין עדיין מערכת ביוב הראויה לקלוט את השפכים. אין עדיין אספקת חשמל, אין עדיין שצפים..." הפירוט חמור ביותר, כתב אשמה שמשרד השיכון לא יכול להתנער. ושימו לב, בעיקר לצמועד התחלת הבניה, חזון גלגלי החלה לפני שנתיים לבנות והיום, אחרי שנתייחם אין את כל מה שצריך לקבל לאפשר מסירת דירות.

ואנחנו לא התחלנו לשאול לגבי מבני הציבור שצריכים לקום במקביל. האםיש בתי ספר? האם יש גנים? האם יש מקוואות? האם יש בתי כנסת? וכן הלאה...

וכשהעובדות האלה, הן כאלה, והמצב בשטח חמור יותר, איך משרד השיכון יכול להוביל שכונה נוספת ולהעמיס על כתפיו מה שעדיין לא נבנה בג' 2.. ואל תשכחו למשרד השיכון יש עוד מחויבויות בד' ובג'1, מחויבויות שטרם נפרעו מצדו.

האם תמונת המצב הזו תמשוך קבלנים? מי יודע. לפחות כדאי שיניחו לפניהם את העובדות כמצות שהן... ועוד יותר טוב שידעו הרוכשים שהמצב הוא כזה. תארו לכם שהקבלנים יזכו במגרשים ועד סוף השנה ישלימו הם את כל הביורוקרטיה להחלת הבנייה, 2.5 שנים תעמדו במצב בו עומדים רוכשים חזון את גלילי, וזה במצב הטוב, דהיינו שלוש וחצי שנים תקבלו דירות.

נושאים: נוה שמיר, משרד השיכון, בית שמש, חזון את גלילי
פרסום לנווה שמיר
פרסום לנווה שמיר
פרסום לנווה שמיר
פרסום לנווה שמיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עוד לפני נווה שמיר:  האם במשרד השיכון שמעו על תלונות חזון את גלילי?
רפינכתבה ביום רביעי, 06 בספטמבר 2017, 08:24

מר ציון היקר יש לך כל כך הרבה תלונות ונראה כאילו הינך רוצה להכשיל כל דבר .אתה כותב כאילו יש לך שנאה לבית שמש ואתה לא רוצה שיבואו אנשים לגור פה בגלל חברי העירייה . בוא נראה אותך עובר לעיר אחרת ואז תתחיל עם ההשוואות שלך בית בית שמש לערים אחרות .הכל אותו דבר . תתחיל כבר לכתוב דברים שיהיה כיף עם הנאה .במקום לכתוב דברי סרה על בית שמש .