עובדי מפעל המלט יפגינו מול משרדו של שר האוצר

מפעל המלט לא יעבוד ביום רביעי במתכונת רגילה, לא בשל תענית צום גדליה, אלא בשל יציאת רוב עובדיו למחות על היצף השוק במלט לא ישראלי

מפעל המלט בהר טוב
מפעל המלט בהר טוב

ביום רביעי הקרוב מול משרד האוצר בשעה 10:00 בבוקר - נלחמים על הבית. עובדי מלט הר טוב טרודים באשר להמשך יכולת המפעל לייצר ולשווק בתנאי השוק הקיימים. ביום רביעי, יממה לאחר ראש השנה יתייצבו עובדי המפעל מול לשכת שר האוצר משה כחלון בירושלים. מפעל המלט טוען כי המלט הטורקי מציף את השוק בישראל במחירי רצפה. המשמעות: פגיעה קשה בפרנסתן של מאות משפחות מבית שמש והסביבה.

מפעל מלט הר טוב, מפעל שיצא לדרך עצמאית ללא כל קשר למפעל המלט המיתולוגי מתמודד בתנאים קשים להישרדות.

בימים אלה מאפשרת המדינה למדינות וחברות זרות להציף את המדינה במלט בצורה אגרסיבית, באופן שפוגע קשות בתעשייה המקומית. המפעל בבית שמש יכול להתחרות במחירים הקיימים בחו"ל, אבל לא יכול להתחרות בהצפת המלט שמגיע במחירים לא שפויים. אומרים במפעל. ומוסיפים בחצר כי בטווח הארוך - אף יצרן ישראלי לא יכול להתמודד בתנאים האלה. המפעל שפתח דף פייסבוק באחרונה מתכוון להחריף את דרכו במאבק להישרדות.
"לא רחוק היום שההצפה הזו תוביל לקריסת התעשייה המקומית, ותהפוך בעלי אינטרסים אנטי- ישראלים לבעלי השליטה הבלעדיים באספקת המלט לישראל", כותבים בדף הפייסבוק.

העובדים מציעים ומבקשים מהשר כחלון, לעשות ולתקן שתהיה תחרות הוגנת.

נושאים: מלט הר טוב, בית שמש
מפעל המלט בהר טוב
מפעל המלט בהר טוב
מפעל המלט בהר טוב
מפעל המלט בהר טוב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: