סגן מהנדס העיר עוזב לטובת משרת מהנדס במטה בנימין

בן סומך מי שהחליף לתקופה קצרה את דני צרפתי בתפקידו כמהנדס, מסיים תקופה בבית שמש. הולנדר מיהרה לברך

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
בן סומך
בן סומך

עוד עזיבה מפתיעה בעיריית בית שמש, הפעם באגף ההנדסה. בן סומך, סגן מהנדסת העירייה, ומי שהחליף את המהנדס דני צרפתי לתקופה קצרה כמהנדס העירייה מסיים תפקידו בעירייה ועובר להיות מהנדס במועצה האזורית מטה בנימין.

קיבלנו מהם את מעוז ביגון, נותנים להם את בן סומך, אחד בונה חינוך, השני בונה בתים.

מי שמיהרה הבוקר להוציא הודעת ברכה היא סגנית ראש העיר הולנדר שבתפקידה הקודם כעורכת דין וכמייצגת בעלי עניין בתכניות בניה היה לה קשר ישיר עם סומך. "בן סומך אדם מקצועי, מקסים, תמיד זמין, ישר דרך. חבל מאוד שהוא עוזב. מאחלת לו הצלחה רבה בתפקידו החדש כמהנדס מועצת מטה בינימין".

דוברות העירייה טרם הוציאה הודעה רשמית לנושא זה. סומך אינו הראשון שעוזב בית חם יוזם ומקדם בימי בלוך, קדמו לו הדוברת דפנה נוריאל כהן, המהנדס משה לורבברום, עינת בודנהיימר מהנדסת התשתיות, ועכשיו בן סומך. בן סומך הוא הוותיק ביניהם מכל ארבעה.

עזיבת סומך את תפקידו משאירה חלל גדול באגף, וזאת לאור העובדה שבפני העיר והאגף תכניות בניה ופיתוח גדולות מאוד, ולאגף נכנסה לא מזמן מהנדסת צעיה חסרת ניסיון בתחום

נושאים: אגף ההנדסה, בית שמש
בן סומך
בן סומך
בן סומך
בן סומך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
סגן מהנדס העיר עוזב לטובת משרת מהנדס במטה בנימין
בוזיט רחלנכתבה ביום חמישי, 13 בפברואר 2020, 03:34

בנו מול מרפסות שלנו דירות להשכרה וזאת ללא ידיעתנו ללא פרסום שינוי תב״ע וכשהדקנו את הליך נתינת היתר בנייה מצאנו שמבקשי ההיתר הגישו תצהירים שיקיים שלפיהם הם מצהירים כי מסרו לבניין הנפגע מהנהייה הארורה מכתבים אישיים, התנגדנו לבנייה וכשנכנתי לבן אתם הזה בכדי שיסביר איך נתן לתת היתר מבלי לעדיע או לפרסם כמובן שהוא אמר שהכל נעשה לפי הכללים, ובחוצפה הוא אומר לי ״ את חושבת שהאנשים האלה עשירים כמוך?״ מה עונים לדבר כזה? אציין כי מולנו בנו יחידות להשכרה. היום הנה גברת הולנדר מצטערת שהלך היא גם כן היתה מעורבת בכל הסיפור וכמובן לא נתנה תשובה אפילו פנינו לעירייה ובכל פעם שבודקים איפה זה עומד אז אומרים לנו שזה בחקירה. נקווה שהחקירה תסתיים לפני שכל האנשים כמו בן סומך יעזבו.....

סגן מהנדס העיר עוזב לטובת משרת מהנדס במטה בנימין
שירלי טמפלנכתבה ביום שבת, 25 בינואר 2020, 17:25

אדם מקסים איש מקצוע הפסד גדול לעיר בית שמש כנראה לא הסתדר עם הדיקטטורית עליזה...

סגן מהנדס העיר עוזב לטובת משרת מהנדס במטה בנימין
אסף מורד
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 23 בינואר 2020, 04:10

אדם מדהים, יצא לי לעבוד מולו באופן אישי