נתיב ופיתוח תבנה 226 יח"ד ברמה ד, 132 יח"ד במחיר למשתכן

כדי לבנות 575 יח"ד בנווה שמיר צריך התערבות שר השיכון, מנכ"ל המשרד ועוד. לבנות בד', עשתה את זה חברת 'נתיב ופיתוח' בזכות שמה בלבד

שמחה דריגינגר
שמחה דריגינגר

בלי מהומה, הודעה לעיתונות מבשרת על קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן שזכתה בשבוע שעבר במכרז לבניית 226 יח"ד ו-1,050 מ"ר מסחר בשכונה ד'3. 132 דירות מיועדות לזכאי הדיור הציבורי ו-94 דירות מיועדות לשוק החופשי. לא כינוסים ולא מנכ"ל משרד השיכון ולא ראש העירייה מודיע על 'ההישג'. גם לא משה מונטג יוצא מגדרו כדי לספר לנו על הצלחת נתיב ופיתוח.

לפני כשנה זכתה החברה בשני מכרזים של מחיר למשתכן, גם הם ברמה ד' בבית שמש, להקמת 524 יח"ד ושטח מסחרי בהיקף של כ-4,500 מ"ר. אשר נמצאים בתהליכי קבלת היתרי בניה ובמהלך תחילת שנת 2018 צפויות להתחיל עבודות הבנייה באתר הפרויקט. כדאי רק לשם השוואה להציב את המאמצים והכותרות שעשו כאן פוליטיקאים כדי לבנות 575 יח"ד בנווה שמיר.

זכאי משרד השיכון יוכלו לרכוש דירות 3 ו-4 חדרים וכן דירות עם אופציה להרחבה עתידית. מחיר דירת 3 חדרים כולל מחסן, חניה ומרפסת צפוי לעמוד על כ-790,000 שקל, ומחיר דירת 4 חדרים כולל מחסן, חניה ומרפסת צפוי לעמוד על כ-1.050 מיליון שקל. מסירת הקרקע צפויה בעוד כשנה, וכשנתיים לאחר מכן צפויה מסירת הדירות.

לדברי שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן "אנו ממשיכים לקחת חלק בתכניות ממשלתיות המקדמות דיור בר השגה הן במסגרת השוק החופשי והן במסגרת התכנית הממשלתית. הפרויקט של המכרז הראשון זכה לביקושים גבוהים ביותר ונרשמו אליו מעל 10,000 איש. אנו נמשיך לקחת חלק בבניית העיר ובמענה למצוקת הדיור".

ברמה ד' צפויות להבנות מעל כ-7,000 יח"ד וכ-35,000 מ"ר מסחר, מתוכן שווקו עד עתה כ-4,000 יח"ד וכ-20,000 מ"ר מסחר. קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן בונה מתוכן כ-750 יח"ד וכ-5,500 מ"ר מסחר.

קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן בנתה עד היום מאות דירות בעיר. הפרויקטים הנמצאים כיום בשיווק הם פרויקט "נוף ההר" הכולל 4 בנייני בוטיק בני 4 קומות עם 42 דירות, פרויקט "גני האלה", מתחם של 56 קוטג'ים, הממוקם גם הוא ברמת בית שמש א' ונמצא בשלבי בניה מתקדמים. מעבר לשני הפרויקטים האלו מוקם גם פרויקט במסגרת מחיר למשתכן ברמת בית שמש ד' הכולל כ-500 יח"ד ומרכז מסחרי, אליו מצטרפת הזכיה הנוכחית.

חברת נתיב פיתוח היא חברת נדל"ן יזמית הפועלת כ-25 שנה. עד היום בנתה החברה ואכלסה עשרות פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, הכוללים אלפי יחידות דיור. כיום בונה החברה מבחר פרויקטים בבית שמש, חיפה, הר יונה וחריש.

נושאים: רמבש ד
שמחה דריגינגר
שמחה דריגינגר
שמחה דריגינגר
שמחה דריגינגר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: