משרד הפנים מינה צוות לבחינת קציבת כהונה של עובדים בכירים ברשויות המקומיות

שלושת הבכירים שלנו, הגזבר ברדוגו, היועץ המשפטי גסטוירט ומנכ"ל העירייה חותה 'נדבקו' לכיסאותיהם כאן ולא ממהרים לשום מקום. משרד הפנים חושב אחרת

ברדוגו
ברדוגו

הנה סוף סוף מישהו שם לב, שמטאטא חדש מטאטא הרבה יותר טוב. מה שלא הבינו קברניטי עיריית בית שמש מבין עכשיו משרד הפנים, שאולי צריך להגביל את כהונת ראשי המערכת העירונית. הבחינה אינה נוגעת רק לבית שמש היא נוגעת לכל הרשויות בארץ ובכללם בית שמש.

הצוות שהוקם לבחינת רפורמה בניהול הסגל הבכיר ברשויות המקומיות, יבחן תנאי קליטה ומשך כהונה לעובדים בכירים ברשויות המקומיות, בתפקידים סטטוטוריים- בין היתר, היועץ המשפטי, גזבר, מהנדס, מבקר ומנהל החינוך

הצוות הוותיק של העירייה, כולל את גזבר העירייה אריה ברדוגו שהגיע בקדנציה הראשונה של דניאל וקנין, כלומר הוא כאן למעלה מעשרים שנה!!! ברדוגו החליף את יוסף אלון שכיהן בתקופת שלום פדידה ואף קודם לכן. הבכיר השני הוותיק הוא היועץ המשפטי לעירייה עו"ד מיקי גסטוירט, שהגיח מתוך מתוך סניף הליכוד אל ספסלי היועץ המשפטי של העירייה. ומאז למרות איומים לסלקו מתפקידו כמו הגזבר, היו האיומים רק לאיומים ולא ממש. אחרון ברשימה הזו הוא מנכ"ל העירייה שהגיע לעירייה בסוף הקדנציה השנייה של וקנין ומאז הוא כאן. שלושת האישים האלה מכהנים כאן ביחד יותר משנות קיומה של העיר בית שמש

הצוות שהוקם לבחינת הרפורמה מונה על מנת לקדם שינוי חיובי בניהול הסגל הבכיר על ידי בחינת הליך המינוי וקציבת כהונה לבכירים המשפיעים באופן רחב על פעילות ותקציבי הרשות המקומית, המספקת שירות יומיומי ושוטף לתושב. הצוות יבחן את אלו, בהתאמה לשינויים שבוצעו בשירות המדינה אשר הקציבה את כהונתו של הסגל הבכיר בשירות המדינה. לצד האפשרות לקציבת כהונה לסגל הבכיר בשלטון המקומי, תבחן האפשרות לביצוע מעברים בין רשויות מקומיות ורשויות המדינה, ללא הליך מכרזי נוסף.

אפשרות לקציבת כהונה, תוך האפשרות לניוד מרשות לרשות ומרשות למדינה, ללא מכרז, תאפשר לרשויות המקומיות לייצר התפתחות וצמיחה ארגונית של עובדים, תוך מתן האפשרות לראות את המערכת הציבורית בכללותה, לתכנון כח אדם יעיל והספקת מענה לדינמיקה הארגונית בשטח.

בראש הצוות שמונה יעמוד מוני מעתוק, ראש אגף בכיר לניהול ההון האנושי ברשויות המקומיות ובו יהיו חברים נציגי משרד הפנים, נציגי נציבות שירות המדינה ונציגי הגופים המייצגים את הרשויות המקומיות, מרכז שלטון מקומי ומרכז המועצות האזורית.

הצוות יגיש את המלצותיו עד סוף שנת 2017. אין עדיין סיבה לחברים הנ"ל לארוז ובכל זאת טוב יעשו אם היו מקדימים את את משרד הפנים ומחפשים לעצמם ג'וב אחר במקום אחר, ככה המערכת תוכל להתרענן על כורחה אם ראשיה לא ממש חפצים בכך.

נושאים: עיריית בית שמש, משרד הפנים
ברדוגו
ברדוגו
ברדוגו
ברדוגו
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: