משרד הפנים העמיד תנאי למתן פרס ניהול תקין

משרד הפנים מסייג את הפרס לניהול תקין. "במידה ושנת 2017 תסתיים בגרעון החורג מהתנאים לקבלת הפרס, תישלל התעודה ומכתב פומבי על כך יופץ."

השר דרעי עם אבוטבול
השר דרעי עם אבוטבול

משרד הפנים מסייג את החלטתו להעניק פרס ניהול תקין לעיריית בית שמש. הנה הבהרה שהגיעה לשולחן המערכת כתשובה לשאלה בעניין שהפנה כתבנו למשרד הפנים. כיצד זה רשות מקומית עם דו"ח מבקר קשה שכזה מקבלת בכל זאת תעודה או פרס.

הנה תשובת משרד הפנים: עיריית בית שמש כמו שאר הרשויות זוכות פרס ניהול תקין נמדדו על פי הקריטריונים לפרס – המבוססים על הדו"ח המבוקר לשנה 2016-17עיריית בית שמש היא מהרשויות שנמצאו בהם חריגה מינורית מגובה הגרעון שנקבע בתנאי הפרס, ובסיכום עם מנכ"ל משרד הפנים נקבע כי הפרס יינתן לרשות כעת, אך יותנה בסיום שנת 2017 באיזון תקציבי. במידה ושנת 2017 תסתיים בגרעון החורג מהתנאים לקבלת הפרס, תישלל התעודה ומכתב פומבי על כך יופץ.

לא ידוע אם היה פעם דבר כזה שרשות מקומית במצב כספי כמושל בית שמש, ולאחר דו"ח מבוקר זכתה בפרס.

ראש עיריית בית שמש מר משה אבוטבול התייחס לקבלת פרס שר הפנים ואמר כי "למרות נבואות הזעם כי בניית השכונות החדשות תמוטט כלכלית את העירייה, בכל זאת לקחנו את הסיכון במטרה לסייע לפתרון מצוקת הדיור החריפה, והנה בסייעתא דשמיא התברר כי החוזק הכלכלי של העירייה לא נפגע מכך, אלא ההיפך ואף הביא לפריחה כלכלית בהקמת מרכזי קניות ואזורי תעשיה חדשים". האם מר אבוטבול יודע על ההסתייגות שעמיד משרד הפנים? מסופקני.

ראש העיר הודה לחבר הנהלת העירייה מר מרדכי דירנפלד ממונה הכספים ולגזבר העירייה רו"ח אריה ברדוגו ולמנכ"ל העירייה עו"ד מתי חותה וכן לכל חברי הנהלת העירייה מחזיקי התיקים השונים ולצוות המקצועי, שליווי את התהליך המאתגר בתבונה רבה ובזכותם הגענו לקבלת הפרס."

נושאים: משרד הפנים, בית שמש, נוהל תקין
השר דרעי עם אבוטבול
השר דרעי עם אבוטבול
השר דרעי עם אבוטבול
השר דרעי עם אבוטבול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
משרד הפנים העמיד תנאי למתן פרס ניהול תקין
די לליכוד ולשחיתותנכתבה ביום חמישי, 14 בדצמבר 2017, 11:04

שקרנים עונים על שקר בעוד שקר מה זאת אומרת הסתייגות ? העירייה מושחתת נקודה וגם נותן התעודה מושחת