משה מונטג גם בבית משפט השלום בירושלים

מונטג בתביעה אזרחית לפיצוי כספי תובע הגנה על שמו הטוב. כתב ההגנה מטעם הנתבע מצטט פרסומים שהם חלק ממוקד פרשת השחיתות.

משה מונטג עם גרינברג במליאה
משה מונטג עם גרינברג במליאה

משה מונטג הממונה על תיק ההנדסה נשלח למעצר בית, כולל שורה של הגבלות כמו הרחקה מהגמ"ח המרכזי. מיד עם שחרורו מהמעצר כבר החלה שיירה של עולים לרגל, ביניהם רבנים, אישי ציבור ומאכערים שעבדו איתו באגף.

מן הסתם, ראשו של מונטג יהא עסוק וטרוד באישומים הכבדים והקשים שהוטחו בו בידי החוקרים, כפי שפורסם. המדובר בעבירות של שחיתות ציבורית בעבור טובות הנאה תוך גרימת נזק לקופה הציבורית והתעלמות מוחלטת מהדין והחוק במדינה.

מונטג בזמן הקרוב יתעסק גם בתביעה אזרחית שהגיש לפני מספר חודשים, לפני המעצר, נגד עורך אתר מהדרין ניוז, אתר חרדי מקומי בבית שמש ונגד כותב באתר. יוסף בן לולו הגיש כתבי הגנה מהם ניתן ללמוד כי כבר לפני יותר משנה העלו באתר חלק מאותן טענות קשות בגינן התפוצצה פרשת המעצר המקיפה בעיר כולל המבנה בשפת אמת. התביעה מוגדרת כתביעת לשון הרע ובה נתבעו השניים לפצות את מונטג בסכום של מאה אלף ₪. ליהודה סגל לא נמסרו כלל כתבי התביעה, ובית המשפט נתן ארכה של יום אחד למסירת כתבי התביעה, במידה ולא ייעשה כן, יימחק שמו מכתב התביעה.

התביעה שהוגשה בבית המשפט השלום בירושלים מדברת על פרסום באתר בו סופר על חלוקת עוגות בידי משה מונטג, סיפור שהובא למערכת מהדרין בידי אחד העצורים בפרשה יצחק רבר. "התברר כי אותה חלוקת עוגות נעשתה יום אחד לפני התחלת שנת הבחירות. התושבים זעמו על הדרך שבה הדבר נעשה ועל הזלזול בבוחרים צעירים שקולם ייקנה בעוגות. שכן לתושבים נוצר הרושם לאור השימוש בתואר וכלי הרכב כי מדובר במימון אגף ההנדסה- קרי כספי ציבור". באירוע המדובר לפי כתב ההגנה של בן לולו נכתב בצמוד לעוגות המחולקות "בברכת התורה משה מונטג ממונה הנדסה". מונטג רגז על פרסום זה.

בכתב ההגנה טוען עו"ד שרון כהן כי התובע הנו דמות ציבורית ובעיקר בהקשרים פחות חיוביים שכן שמו נקשר לא אחת לפרשות כאלו ואחרות שנותרו בגדר שמועות, ומבחינה ציבורית עננה מרחפת מעל לראשו של התובע"... ומדגימה כי האתר חשף מקרים של חשדות לאי סדרים ושחיתות בנוגע אל מונטג. עו"ד כהן מציין את מקרה המבנה המדובר בשפת אמת 8. "פרשת שינוי הייעוד לטובת חצר סאטמר" עליו אמורה הייתה לקום פנימיה ובאורח פלאי החלו לשווק שם דירות למגורים.". אתר מהדרין גם חשף פרשיה אחרת בה ברמה ג' מגרש שיועד להיות מגרש ספורט מדשא סינטטי לפעילות למען הקהילה ניתנו עליו היתרים לבנייה בהובלת התובע ".

פרשת התביעה הזו מסתבכת גם בעובדה שמונטג ביקר לתבוע בבית משפט אזרחי, לא כמקובל בסכסוך בעולם החרדי. כתבי ההגנה של בן לולו הגיעו אלינו בצירוף אסמכתאות ומעניין כמה הן אקטואליות יותר מתמיד.

הנה הצטלבו לו למונטג, תביעה אזרחית בה הוא טוען לשם טוב, וחקירה פלילית בה נעצר לעשרה ימים ונשלח למעצר בית תוך הטלת הגבלות. שני עניינים שנושקים בתוכנן ובחריפותן. מה יוכרע קודם? ימים לא פשוטים צפויים לו למשה מונטג.

נושאים: מונטג, מהדרין ניוז, בית שמש
משה מונטג עם גרינברג במליאה
משה מונטג עם גרינברג במליאה
משה מונטג עם גרינברג במליאה
משה מונטג עם גרינברג במליאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: