מנהלת אגף החינוך שרונה ברנס תתמודד לראשות מטה יהודה

מנהלת אגף החינוך במועצה תהיה האישה שתתמודד על ראשות המועצה במטה יהודה. הכרזה מפתיעה? לא מי שמכיר את הנפשות הפועלות מאחורי הקלעים

ברנס
ברנס

שרונה ברנס מי שניהלה את מחלקת החינוך במועצה האזורית מטה יהודה תתמודד על ראשות המועצה. לפני כשעתיים הגיעה להכרעה ופרסמה פוסט אישי ברשת בו היא מודיעה על החלטתה. "תתמודדי
זה מה שאני שומעת מכל עבר במשך חודשים - מתושבים רבים, נשים וגברים, מהישובים השונים. בימים האחרונים כמות הפניות תפסה תאוצה בלתי רגילה. "יש לך ניסיון בשטח", "את מביאה קבלות של עשייה", "רק את יכולה", "תעשי את זה"

אז אחרי בית שמש, עכשיו גם מטה יהודה מצרפת לרשימת המתמודדים הארוכה במיוחד, את שמה של ברנס. כולם כאחד רוצים שינוי מהותי, מנהיגות חדשה שתדע למנף את הפוטנציאל העצום של מטה יהודה. מטה יהודה היא ביתי מעל עשור, אני מאוהבת במקום היפהפה הזה, באנשים המיוחדים שיש פה, בקהילות השונות שמהוות יחדיו מודל מוקטן של מדינת ישראל כולה. לאחר לבטים ובחינה מעמיקה של הנושא, החלטתי להתמודד לראשות המועצה מתוך תחושת שליחות אמיתית".

ברנס מציגה באותו פוסט חלק מהרזומה שלה: אני מביאה עימי שילוב של ניסיון מוכח, מקצועיות, נחישות ואהבה. אני משוכנעת כי הניסיון שצברתי, וכן הידע וההשכלה הניהולית שלי, יסייעו לי לשדרג, לשנות ולחדש גם בתחומים אחרים: בתשתיות, בתרבות, בביטחון, בתחבורה, באיכות הסביבה - וכמובן, להמשיך את העשייה הרבה בתחום החינוך, על גווניו השונים - כי מגיע לנוו ולילדנו .

נושאים: מועצה אזורית מטה יהודה, בחירות 2018
ברנס
ברנס
ברנס
ברנס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: