מכרז למתן שירותי פרסום ומיתוג למגזר החרדי

במכרז אין התייחסות למבצע דומה בציבור הכללי, המכרז מדבר על המגזר החרדי במטרה לשכנע רוכשים חרדיים להגיע לעיר, 7000 יח"ד על הכוונת

רמת בית שמש
רמת בית שמש

עיריית בית שמש פרסמה מכרז לשירותי פרסום לקמפיין שיווק 7000 יח"ד במסגרת תכנית מחיר למשתכן בשכונה רמת בית שמש ד. העירייה מתארת באופן כללי את הרעיון המכרז: "מתן שירותי פרסום ומיתוג לצורך שיווק שכונת מגורים. לצורך ליווי השיווק הקצה משרד השיכון תקציב מיוחד לשיווק השכונות, מכרז זה מיועד לביצוע קמפיין שיווק מחיר למשתכן בשכונה רמת בית שמש ד המיועדת למגזר החרדי". המטרה כך נכתב בתנאי המכרז "רישום מקסימלי של רוכשים פוטנציאליים להגרלות מחיר למשתכן, וכן הגעה למצב של אחוס מכסימלי של מימוש הזכיות בהגרלה". עד כה העירייה לא נדרשה לקיים מיתוג כזה, האם בית שמש אינה מצטיירת טוב בציבור החרדי שנרתע מלהגיע לעיר?

הציבור החרדי גם הוא רגיש למקום מגוריו, וכאשר הכול גלוי ונפוץ, במדיה החרדית, יש שאלות לא מעטות על המתחולל כאן בין חרדים לחילוניים, מינהל תקין ועוד. "החרדים היו רוצים להתגורר בעיר שמהותה חרדית. בית שמש נתפסת כעיר מעורבת, ויש מתלבטים. המחיר כאן אינו זול, איכות החיים לא ממש מטיבה עם הבאים, ולכן יש היום רתיעה בקרב הציבור החרדי מלהגיע לבית שמש. אם נוסיף את המחסור העצום במתקני ציבור אז בכלל שומא עצמו ירחק". אומר צעיר חרדי ששכר בבית שמש דיר לבדיקה והחליט לחזור לאיזור מגוריו בפתח תקווה. "המחירים אגב בפתח תקווה אפילו זולים יותר".

במכרז יש סקירה על בית שמש, עיר צעירה, עיר קולטת עליה, עיר העתיד. "העירייה מייחסת חשיבות רבה להבאתם של עולים לעיר ומקצה לכך משאבים רבים, כהוצאת משלחות מהעיר והקמת דוכנים בירידי עליה בחו"ל. העירייה גם מסייעת לקהילות העולים השונות בעיר לעבור את ההתאקלמות בארץ בהצלחה מיטבית".

באשר לתנופת הפיתוח סוקר המכרז את הבנייה בעיר, רמת בית שמש ג 1 וג 2 ביחד 4200 יח"ד. שכונת המשקפיים ומ' 3 בסה"כ 1100 יח"ד.

"שכונה נוספת המיועדת למגזר הכללי נבנתה בכניסה לעיר באזור הקניונים, פרוייקט שערי העיר המונה 5 מגדלי מגורים, ובהמשך תכנית בניית מתחם פינוי בינוי עוד 1500 יח"ד". כך המכרז.

הקמפיין מדבר על צורך ליווי שיווק מסיבי לביצוע קמפיין שיווק מחיר למשתכן בשכונת רמת בית שמש ד המיועדת למגזר החרדי. המטרה רישום מכסימלי של רוכשים פוטנציאליים להגרלות מחיר למשתכן וכן הגעה למצב של אחוז מקסימאלי של ימוש הזכיות בהגרלה.

הקמפיין כאמור מיועד למגזר החרדי, להבאת עוד אוכלוסיה חרדית לבית שמש. ומה אין במקביל למכרז הזה? אין מכרז מיתוג שיוק ופרסום לציבור הכללי. האם זה יבוא בהמשך הדרך? מי יודע. בינתיים נזכיר כי הוצאו רק 585 יח"ד בנווה שמיר עליהם היו מספיק קופצים, חילונייים כחרדים, בהשוואה לכמויות הדירות לציבור החרדי המספר הזה הוא ממש לעג לרש.

נושאים: בית שמש, רמת בית שמש
רמת בית שמש
רמת בית שמש
רמת בית שמש
רמת בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: