מינוי מחודש להיימן כמ"מ מהנדס העירייה

הפעם על רקע חקירות המשטרה בהם נאלץ צרפתי להימנע מכל ביקור או קשר עם אגף ההנדסה. היימן קיימה שיחה ראשונה עם עובדי האגף

יעל היימן וחברות
יעל היימן וחברות

יעל היימן שאושרה כממלאת מקום למהנדס העירייה לאחר שזה הודיע על פרישתו בינואר השנה, תקבל את התפקיד עכשיו בנסיבות אחרות. אז על רקע רצונו של דני צרפתי לפרוש מהעירייה מסיבות בריאות עתה על רקע החקירות המתנהלות באגף ההנדסה. יעל היימן עצמה הוזמה למסירת עדות ביא"חה על התיקים המתנהלים שם, ולפי התוצאה כנראה שאין מניעה מצד המשטרה שהיא תמלא מקומו של מהנדס העירייה. שכן בשבוע שעבר כינסה היימן את עובדי האגף, שחלקם נחקר וחלקם זומן למסירת עדויות לשיחה. בשיחה לא דיברה היימן על החקירה המתנהלת סביב הפרשיות באגף, אלא דיברה בעיקר על הצורך לשנות את דפוס העבודה. בין היתר דיברה על הקפדה בנוכחות, באים בשמונה בבוקר והולכים לא לפני 16:30. לפני הישיבה הזו זומנה היימן לישיבה מיוחדת אצל ראש העירייה בה הועברו לה הסמכויות המלאות לניהול האגף. בישיבה הזו נכחו גם היועץ המשפטי לעירייה שהוא גם היועץ המשפטי של ועדת התכנון המקומית, ומנכ"ל העירייה מתי חותה שמאז פרוץ פרשת הולילנד בירושלים, פרשה בה נעצר ותוחקר, הדיר רגליו וידיו מכל עשייה או ביקור באגף ההנדסה בעיריית בית שמש.

יעל היימן ממלאת כיום תפקיד חשוב, פיתוח אסטרטגיית מדיניות התכנון של הרשות. הובלה של הכנת תכניות אב לפיתוח ולעיצוב מרחבי תכנון, והגשתן לאישור המהנדס. גיבוש, עריכה והגשה של הנחיות בנושא תכנון ובנייה לאישור מהנדס הרשות. מתן חוות דעת מקצועית למהנדס הרשות, בבחינה מחודשת של תכניות בניין עיר ותכניות אב קיימות, בתכנון שינויים, ובהכנת תכניות חדשות. הובלת תכניות ופרויקטים ציבוריים לשטח בנוי ו/או פתוח, ומתן הנחיות לצוות התכנון בהיבטים של עיצוב. כך הופכת היימן להיות היועצת של עצמה... היימן משמשת גם כיועצת ראש העיר למעמד האישה תפקיד העומד בפני עצמו, תפקיד חשוב מאוד במערכת הציבורית. יעל היימן גם חברה בדירקטוריון מי שמש, חברה בדירקטוריון החברה הכלכלית, חברה המצויה בגירעון.

היימן קיבלה את מלוא הסמכויות והיא צפויה להתחיל למלא תפקידה כמ"מ מהנדס העירייה. בהחלטת העירייה אז לא הוגבלה המשימה בזמן, מה שעשוי להיות כמינוי של קבע לפחות עד חלוף תקופת הבחירות שייערכו באוקטובר 2018. מעכשיו אמור כי היימן אינה רק אדריכלית, היא גם מ"מ מהנדס העירייה, תפקיד חשוב וגם מנהלת האגף.

נושאים: יעל היימן, עיריית בית שמש, אגף ההנדסה
יעל היימן וחברות
יעל היימן וחברות
יעל היימן וחברות
יעל היימן וחברות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: