מוקד חיכוך- בר אילן, הפעם על רקע מחסור בכיתות גן

רח' בר אילן משנה פניו, תחילה הייתה פרשת העירוב, עכשיו מגיע תור הגנים. החרדים צריכים, גם החילוניים צריכים. מי אמור לטפל? ד"ר בלוך: "צריך ניהול חדש לטובת כל תושבי השכונה".

אשכול גנים
אשכול גנים

רח' בר אילן מוקד חיכוך מתמשך, אחר פרשת הצבת העירוב למהדרין, מתפוצצת עכשיו פרשיה חדשה, רצון חרדי להשתלט על מבנים מיועדים לציבור הכללי. את הסיפור הזה חושף דף הפייסבוק של ד"ר עליזה בלוך מתמודדת לראשות העיר בית שמש.

הנה כך מצאנו שם: ברחוב בר אילן יש אשכול של ארבעה גנים המיועדים לציבור הכללי, קרוב לשם מתגוררים אלו לצד אלו חילונים, חרדים ודתיים לאומיים. לאחר פנייתם של תושבים חרדים לעירייה וטענתם שאין גנים לציבור החרדי, נאלצו הציבורים להתווכח אלה מול אלה.

שוב פילוג וויכוח על רקע מגזרי. שוב ויכוחים שאין בהם טובים ורעים, צודקים ולא צודקים, אלא פשוט חוסר סדר וחוסר ניהול. פתרון לגן ולעשרות ילדים - אין, נכון לשעה זו
בית שמש חייבת ניהול ותכנון בכלל השכונות. הגידול המבורך בעיר שלנו מצריך התייחסות של מערכי העירייה השונים והכנה מראש. חוסר בגנים ובבתי ספר איננו גזירה משמים. מערכי חינוך נכונים ומערכים עירוניים שמכירים את השטח, צריכים להיות מוכנים לדבר זה ולא להשית אותו על התושבים.
בע"ה, כשאבחר לראשות העיר נעשה מיפוי וסדר בכלל הנושא החינוכי מהגיל הרך ועד תום שנות הלימוד בממלכתי, בממלכתי דתי ובחרדי. לכל אחד מגיע מקום ללמוד, לכל אחד מגיע גן ילדים בלי להיאבק על מקום עם שכנו. אני מתכוונת להיכנס לעניין בשבוע הראשון שלי בתפקיד".

ד"ר בלוך כבר מתכוונת לערוך בקרוב סיור בשכונה, לשמוע את אנקת התושבים, ולהכיר את המציאות מקרוב.

נושאים: בית שמש, מערכת החינוך
אשכול גנים
אשכול גנים
אשכול גנים
אשכול גנים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: