מועמד חדש לראשות העירייה- מלאכי כי טוב

המועמד ירוץ בראשות הפלג הירושלמי, מיעוט בדגל התורה הליטאית, דוברה מצהיר כאן על ציפייה לשני מנדטים.

דובר בני תורה לפני הגשת הרשימה
דובר בני תורה לפני הגשת הרשימה

האם המחלוקת בציבור הליטאי תשפיע על הבחירות בבית שמש? איך תשפיע? מה יהיו התוצאות לגבי הציבור החרדי הליטאי? ובכן היום, נפל דבר בעיר, המיעוט בזרם הליטאי תחת הנהגתו של הרב שמואל אוירבך זצ"ל המכונה הפלג הירושלמי עשה מעשה והגיש רשימות מועמדים למועצת העיר ולראשות העירייה. בכך כבר יש לנו נכון לעכשיו שלושה מועמדים לראשות, ד"ר עליזה בלוך מועמדת עיר מאוחדת, ושני חרדים, משה אבוטבול ו.. מלאכי כי טוב.

מלאכת הגשת הרשימות בעיצומה, נכון לעכשיו הוגשו שלוש רשימות, הליכוד, בית שמש שלנו של ריצרד פרס, ובני תורה של הפלג הירושלמי.

מנחם פורגס הגיש לפני שעה קלה את רשימת המועמדים למועצת העיר כולל תשלום דמי ערבות בסך 25,000 ₪. הרשימה תתמודד גם לראשות העירייה ופורגס הגיש בשם הקבוצה שלו שטר בסכום הנ"ל כולל מסמך המעיד על הסכמתו של מלאכי כי טוב לשמש כמועמד לראשות.

האם נשברו הכלים במחנה החרדי? "אנחנו עכשיו הוכחנו שאנחנו רציניים בכוונות שלנו. חשבו שאנחנו צוחקים, עכשיו יראו שהכול אמת. אבוטבול שהתקשר כל שעה לבדוק כוונותינו, יתקשר עכשיו הרבה יותר לבקש לקבל תמיכתנו. מבחינתנו הכל פתוח". דברי פורגס. צופה מן הצד מעיר שלבסוף יתקפלו בהתמודדות על הראשות. פורגס לא נשאר חייב ומשיב: "למועצת העיר אנחנו מכוונים ושם נשיג 2 מנדטים".

ממי ינגסו את שני המנדטים, בדגל לא ישמחו לשמוע, כי הרשימה הזו שמה לה למטרה לנגוס בתמיכה ברוב הליטאי בעיר. פורגס מחזק דבריו: "חלק גדול מהציבור שלנו לא יצא לבחור בבחירות הקודמות, הפעם הם יצאו להצביע. חלק שהצביע בבחירות הקודמות יש לו עכשיו מסגרת משלו ולכן התוצאות תהיינה מפתיעות".

סוף דבר, רשימה חדשה למועצת העיר ולמועמד נוסף לראשות העירייה 'בני תורה –עץ" בראשות הרב מלאכי כי טוב.

נושאים: הפלג הירושלמי, בית שמש, דגל התורה
דובר בני תורה לפני הגשת הרשימה
דובר בני תורה לפני הגשת הרשימה
דובר בני תורה לפני הגשת הרשימה
דובר בני תורה לפני הגשת הרשימה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: