מה יבוא אחרי הכינור. חצוצרה, קלרינט,  גיטרה?

בית שמש מתרגשת מהצבת כינור בכיכר, עכשיו אני גאה להיות שייך לעיר שיש בה כינור בכיכר.

כיכר הכינור
כיכר הכינור

בחצוצרות וקול שופר בישרו לנו על הצבת כינור בכיכר, יצירת אומנות בדמות כינור בכיכר ברמה ג. ואפילו הדגישו, משרד השיכון מימן. משפרים את נראות העיר... הכתירו את הידיעה מפרי עטה של הדוברת... תתפעלו. כיכר יפה!! אל תעמדו בקרבת הכינור, אין סיכוי שתשמעו צלילים ממיתריו. זה רק ליופי...

וכמה כיכרות יפים יש לנו בעיר? סתם הנה התייחסות של אחד מחברי לטרחתה של הדוברת. "בנתיבות, בבית"ר עילית ובבאר שבע כל מעגלי התנועה מעוצבים, מה בתאורה, מה במזרקה מים, ומה בפסל דומם. כל מעגל צבע אחר. זה חסר בנוף של בית שמש"!!!

זה יהיה גם בבית שמש, רק עניין של זמן. איך? קראו בבקשה את המשך הודעתה של הדוברת, "בעירייה מעדכנים כ בעוד חודש תותקן יצירת אמנות גלובוס עולמי עם כדורים מפליז בשד' בן זאב. יצירות אמנות נוספות יותקנו בהמשך ברחבי העיר". וואלה, מהפך בנראות. באמת, אחת ברמה, אחת בעיר הוותיקה.

הנראות הזו חשובה למנהלת ביה"ס לשעבר: "חשוב לנו לשפר את נראות העיר למען התושבים". והוסיפה כי "זה יחזק את השייכות בקרב תושבי העיר". שייכות למי? למה? לכיכר, לעיר, לרחוב, לשכונה, למה או למי בדיוק אני אשתייך יותר, בעקבות הצבת הכינורבכיכר?

והערת אגב, מעניין שפתאום צץ לו מאי שם הממונה על שפע שמואל גרינברג, זה זוכה לברכה על שת"פ בהצבת הכינור. מעניין מה פעלו להבאת הכינור, הרי קרדיט כבר נתנו למעלה למנהל התפעול עם משרד השיכון.

נושאים: בית שמש, שפע
כיכר הכינור
כיכר הכינור
כיכר הכינור
כיכר הכינור
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מה יבוא אחרי הכינור. חצוצרה, קלרינט,  גיטרה?
גולש אנונימינכתבה ביום חמישי, 18 ביולי 2019, 19:51

וואוו, כינור. כבר 45 שנה אני מחכה לכיכר עם כינור. ממש מקפיץ את רמת החיים בכל העיר.