מה הוא טורח להסתיר?

מה הוא מנסה להסתיר בהתקפת הזעם? ההגנה הכי טובה היא התקפה. אלא שבאמנות הויכוח צריך לדעת את ההמשך, מה יש לו לומר על המותקף? האם יש לו בכלל מה לומר, חוץ ממילים רחוקות מן האמת...

פשקוילים ברחובות
פשקוילים ברחובות

השאננות שליוותה את מטה אבוטבול עד הגשת הרשימות, והביטחון המופרז מוחלף בימים אלו בניסיונות לעורר את השטח בהתקפות אישיות ולנסות לפתות את התושבים להצהיר על תמיכה בו. הרשתות החברתיות, הפייסבוק, ואפילו הרחוב לא ממש לצד מי שמוביל את רשימת יהדות התורה. קשה להתעלם מהמציאות, שום טייח שבעולם לא יכול לטייח מציאות עכורה וכואבת לתושבים- עיקרם מזוהים על פי השקפת עולמם כחרדים. אלו נמנעים מלצאת נגד הקולות, מעשיהם יהיו שונים בתכלית.

לוחות המודעות בבית שמש מלאו הבוקר בפשקווילים מודבקים עם הכותרת: "את מי היא כל כך טורחת להסתיר?\! מסקרן? בודאי, מה מסתירה הגב' בלוך באמתחתה שהיא לא סיפרה. מכיוון שד"ר בלוך לא הייתה חברת מועצת עיר, עובדה ידועה לאבוטבול, אז שחיתות ציבורית אי אפשר להדביק לה. אולי הוא מתכוון לסביבתה? בבקשה אדרבא, יחשוף גם יחשוף. נדמה שהשאלות יישארו מיותמות מכל תשובה עניינית.

מטה אבוטבול מכיר בודאי את הפתגם 'טל קיסם מבין שיניך, המשכו 'יטול קורה מבין עיניך'. יביט לתוך סביבתו שלו ואז יבין מה הוא מסתיר ומה 'היא' מסתירה... מסתירה או לא, זו רכילות. למה לעסוק ברכילות, בוא נהנה יותר רציניים. נדבר על התפקיד, התפקוד, והמעשה.

החברה אינה חזקה אלא כשהיא חושפת את האמת לאור השמש". אמר הסופר אמיל זולא ולא התכוון כלל למערכת הבחירות המתנהלת בעירנו. אין גם חומר מחטא טוב יותר מאשר אור השמש, אז למה חושש מר אבוטבול לספר לציבור את האמת? קשה לו למשה אבוטבול כי האמת טופחת לו שוב ושוב בפנים ובכל יום מחדש. גם אם יקרה לו הבלתי צפוי והוא ייבחר, מה משימותיו הראשונות לאחר בחירתו? יצטרך להכין תכני התייעלות רביעית!!! יצטרך להכין תקציב 2018!!! מסיימים שנה ועדיין אין אישור תקציבי לשנה המסתיימת, עילה בפני עצמה למינוי וועדה קרואה. שתי משימות, שדי להבין את מהותן ובעיקר את הגורם חובה להמנע מהן ופשוט קודם לומר לו, קלקלת 10 שנים, מספיק לנו. די, תן לנו לנסות מישהו אחר.

מר אבוטבול לא יכול להסתתר מאחורי לוחות מודעות, יצא לציבור ויפריך את העובדות. על פי נתוני משרד הפנים, בשנת 2013 ירדה רמתה החברתית-כלכלית מ-3 ל-2 מתוך 10. למה בית שמש הדרדרה לרמה סוציו אקונומית נמוכה כמו רהט, כמו ג'לגוליה. . בית שמש הופכת להיות אחת הערים העניות בישראל!!!

עיריית בית שמש תלויה מאוד בהכנסות ממשרדי ממשלה, פחות מקידום ושדרוג הכנסותיה שלה. שטחי התעשייה בעיר גדלים בחוסר התאמה לגידול בבנייה למגורים, שני דוחות שנכתבו על כך מעידים על חוסר האיזון הזה. דו"ח משרד הפנים קובע שכדי לקדם תכנית הבניה הגדולה לבית שמש רבתי, צריך 1,500,000 מ"ר של תעסוקה!!!

בית שמש במתכונת של היום מתאבדת כדי להגדיל את עצמה!!! מי אשם בכך, לא הציבור החרדי- רק משה אבוטבול!!! אני מציע ככלל למשה אבוטבול שלא ינסה להסיט ולהסית. מוטב לו להתרכז בתפקודו או במדוייק בחוסר התפקוד שלו.

עקב הגירעונות בתקציבה הרגיל של העירייה בשנים 2013-2015, יזמה העירייה תכנית התייעלות שמטרתה לאזן את תקציב העירייה החל משנת 2016, ובפברואר 2015 אישרה את התכנית ולבסוף הוסיפה עוד שנה בשל אי הצלחה לעמוד בתכנית המקורית. לפי התכנית התחייבה העירייה לצמצם את כוח האדם, לצמצם הוצאות כדי לעמוד בהוצאותיה ובעיקר לצמצם את הגירעון. עיריית בית שמש חולה- גוססת!!! שלוש שנים ולא מצליח הצוות הקיים לרפא את חוליה, באה שנה רביעית וגם היא מוסיפה על הראשונות, עוד הזדמנות לתקן. למה? כי העירייה הגדילה את מכסת התקנים שלה וגייסה עובדים בלא אישור משרד הפנים, אף שהתחייבה בתכנית ההתייעלות שלא לעשות כן. מי אשם? רק אבוטבול.

בשנים 2012‑2015 חרגה העירייה מתקציב השכר שלה בסכום של מיליוני ש"ח עקב שנים של היעדר תקצוב המשרות בתקן ושלא בתקן הצפויות לה בתחילת כל שנה, כנדרש בתקנות הרשויות המקומיות. 7 שנים רצופות לא הגישה העירייה את תקציבה במועד, וכנגזר ממנה אין תכנית עבודה מאושרת!!! מי אשם? רק אבוטבול.

גירעון- עיריית בית שמש סוחבת, כך לפחות לפי הדוח המבוקר האחרון שפורסם בידי משרד הפנים, סוחבת גירעון של מעל 60 מיליון ₪. התחייבויות שלא שולמו בסכום של 107 מיליון, ומלוות. בגובה 35 מיליון ₪. ביחד הסכום מגיע ל- 202 מיליון ₪ ואף מעבר לו. אם תרצו 40% מהתקציב העירוני שלנו!! מי אשם בכך? רק אבוטבול!!!

בית שמש מצויה במדד השקיפות במקום ה-40. אגף רווחה בלי מנהל כבר שלוש שנים, מועצה דתית במשבר הגורם למשבר בשירותי הדת. אגף הנדסה עם מ"מ מהנדס בתפקיד. מי אשם בכך? רק אבוטבול!!!

אבוטבול נבחר לכהן פאר, למעשה לא עבד בשבילנו. הוא עבד עלינו, סיפר לנו בדיחות והיה סחבק, אך לא ראש עיר. האם זה ראש העיר שאתם רוצים שיהיה לכם בקדנציה הבאה?

נושאים: משה אבוטבול, עיריית בית שמש
פשקוילים ברחובות
פשקוילים ברחובות
פשקוילים ברחובות
פשקוילים ברחובות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מה הוא טורח להסתיר?
אבינכתבה ביום שישי, 26 באוקטובר 2018, 09:43

אבוטבול מזרחי משלנו ואפילו שהוא חרדי

מה הוא טורח להסתיר?
יואלינכתבה ביום שישי, 26 באוקטובר 2018, 09:24

אני חרדי תומך בלוך

מה הוא טורח להסתיר?
גולש אנונימינכתבה ביום שני, 22 באוקטובר 2018, 13:38

הציבור לא מטומטם? אז אל תנסו לעבוד עליו!!