למרות המעצר, משה מונטג עדיין נחשב מועמד

סקר טלפוני ממוחשב: האם החקירה נגד מונטג נובעת מהלשנה. על רקע פרשת 'שפת אמת' בולט עוד יותר הסקר שנערך כנראה ביוזמת מפלגה פוליטית

משה מונטג
משה מונטג

באחרונה רץ סקר טלפוני ממוחשב. מטעם מי? נדמה כי לא צריך לתת פרשנות מותרת, לפי השאלות ניתן לדעת או לחשב מי הזמין את הסקר. חלק מתוכן השאלות, 1. האם על דגל התורה לחזור בה מהמו"מ עם אבוטבול ולהריץ מועמד. 2. במי אבחר- אבוטבול מונטג או גרינברג. 3. האם לדעתי החקירה נגד מונטג נובעת מהלשנה על רקע פוליטי.

הסקר הורץ ביום רביעי, ארבע ימים אחרי פרוץ הפרשה המסחררת בעיר, פרשת 'שפת אמת' בה נעצרו משה מונטג ואחרים. ביום חמישי אף הוארך מעצרו של מונטג בעוד מספר ימים.

ברור כי שאלות הסקר נוסחו לפני פרוץ הפרשה, והוא בא על רקע הרעיון להריץ מועמד מטעם דגל מול משה אבוטבול, הבעיה הייתה אז מי יהיה המועמד, מונטג או גרינברג.

למרות מעצרו של משה מונטג, למרות הסערה הגדולה שמתחוללת כאן בעיר המשיכו מפיצי הסקר לסקור . ובסקר ידעו היטב על מעצרו של הממונה על תיק ההנדסה ויו"ר ועדת הרישוי בוועדה המקומי לתכנון ובניה משה מונטג כנובע משאלה השלישית המוצגת כאן, אם האם לדעתי החקירה נגד מונטג נובעת מהלשנה על רקע פוליטי.

האם יש כאן רמז לכוונות מטעם עורכי הסקר באשר לעתידו של מונטג? כלומר, יהיה מה שיהיה, מונטג יישאר בעולם הציבורי המקומי? או שאולי הסקר בכלל נועד לרמוז למשה מונטג שבימים האלה מצוי אחרי סורג ובריח שיש לו עדיין אמון בקרב ציבור שולחיו ובאמצעו הסקר מועבר מסר לחזקו שלא תיפול רוחו. מעניין.

נושאים: בחירות 2018, דגל התורה, בית שמש
משה מונטג
משה מונטג
משה מונטג
משה מונטג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: