לאחר שפורסם שם הזוכה- מכרז ההסעות בוטל

ראש העיר בחו"ל, והברדק חוגג. מכרז חיצוני, מכרז באמצעות משכ"ל, זוכה וביטול מכרז וחזרה לחיק החברה לה חייבת העירייה מיליוני שקלים משנת הלימודים הקודמת.

חידוש הסעות
חידוש הסעות

"מכרז ההיסעים של שנת 2017-2018 בוטל". כך מודיע לנו מי שזכה במכרז והחל אפילו במתן השירות ביום ראשון השבוע.

כזכור עיריית בית שמש הוציאה מכרז למתן שירות הסעות.. במכרז הזה שהוצא באמצעות חברת משכ"ל זכתה חברת כנפי יונה שנתה הצעה הכי טובה לעירייה.

העירייה זקוקה לשירותי הסעות ילדים למוסדות חינוך, להסעת מטופלים מטעם הרווחה וכן הסעות לחינוך המיוחד. סעיף ההוצאה בתקציב העירייה למתן שירות זה עומד על מיליוני שקלים. בשנת הלימודים האחרונה נתנה את השירות החברה לפיתוח גוש עציון. בתום ישיבות עם החברה לפיתוח גוש עציון, בבקשה לצמצם עלויות, התברר כי יש אי הסכמה לשינוי בתנאי המכרז בין הצדדים. או אז החליטה העירייה לצאת למכרז חדש לקראת שנה"ל תשע"ח.

פורסם מכרז 37/17. מציעי המכרז נתבקשו לתת שירותי הסעות לתלמידים ואו מוסעי אגף הרווחה לשנת העבודה הקרובה. הנוהל הוא שהעירייה מפרסמת את המכרז וקובעת מועד מפגש בו חייבים המציעים להתייצב כדי לקבל את כל הפרטים הטעונים בירור וגם לשמוע את הציפיות של העירייה מכלי ראשון.

מציעים שהגיעו ביום הקובע, הופתעו לשמוע כי המכרז בוטל!!

עיריית בית שמש ביקשה הפעם לחסוך לעצמה את דמי התיווך שלוקחת חברת משכ"ל, בשלטון המקומי. החברה הזו לוקחת בין 7.5% עד 9% עמלה. בעירייה ביקשו לחסוך את העמלה הזו ולצאת למכרז באופן עצמאי. אלא שאחרי כמה ימי מחשבה הבינו כי יש חשש שלא יצליחו לנהל משימה כזו כבדה, ובודאי אחרי כישלון ההתקשרות שהפגינה העירייה מול שתי חברות היסעים מנוסות, כדאי לה לנהל את המכרז שעלותו כמה עשרות מיליוני שקלים באמצעות משכ"ל.

מנכ"ל העירייה מתי חותה הסביר אז: " קיימנו ישיבה חשובה והחלטנו לנסות שנה נוספת עם משכ"ל, ובינתיים להיערך לקראת מכרז עצמאי". המכרז החדש יצא לדרך בחסות משכ"ל.

ואחרי ימי מחשבה או לבטים הוכרזה חברת כנפי יונה כזוכה וביום ראשון האחרון אף החלה לקיים שירותי הסעות מהרווחה.

היום מודיע לנו קובי יונה, בעל חברת ההיסעים על ביטול המכרז ועל חזרה לחיק החברה לפיתוח גוש עציון. "הצדדים כנראה הגיעו כנראה להסכמה על מחיר חדש, שלנו ברור שהוא יותר גבוה מאשר ההצעה שאנחנו נתנו. ההפרש הוא כמה מיליונים בינינו.".

ביקשנו הסברים. אריה ברדוגו לא עונה. מתי חותה כנראה לא בארץ. וגם אבוטבול, משה אבוטבול ראש העירייה לא בארץ. זה יצא לחופשה פרטית בפורטוגל.

נושאים: כנפי יונה, עיריית בית שמש, החברה לפיתוח גוש עציון
חידוש הסעות
חידוש הסעות
חידוש הסעות
חידוש הסעות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: