כנס ארצי של חוגי הסיירות של קק"ל בנס הרים

יו"ר קק"ל בכנס: "בזמן שכל אחד רוצה להיות עשיר, לעשות אקזיט ולהרויח מליונים, אתם בוחרים לבנות, להוביל ולתת מעצמכם למען עתיד המדינה"

יור קקל עם מדריכי חוגי הסיירות של קקל
יור קקל עם מדריכי חוגי הסיירות של קקל

בכנס מדריכים ארצי של חוגי הסיירות של קק"ל שנערך אמש במרכז שדה נס-הרים בהשתתפות כ- 360 בני נוער, בנוכחות יו"ר קק"ל דניאל עטר, מיכאל ביטון ראש מועצת ירוחם, מנכ"ל חוגי סיירות של קק"ל, לביא זמיר, רכזים ומנהלי חוגי סיירות של קק"ל, ובעיקר מדריכים ומדריכות מכל רחבי הארץ אמר יו"ר קק"ל :

"קק"ל משקיעה בחינוך בני הנוער ובבניית מנהיגות עתידית לישראל והגדרנו מטרה - אנחנו רוצים לסייע למדינה להביא חצי מליון תושבים חדשים לגליל ומליון תושבים חדשים לנגב. תפקידו של הדור הזה שאתם מובילים אותו, לסייע בכך. במציאות בה כל אחד רוצה להיות עשיר, לעשות אקזיט ולהרוויח מיליונים, אתם ההיפך הגמור. מזלנו שיש עוד כמותכם שבוחרים בעולם ערכים אחר. אתם בחרתם להוביל, לבנות, להנהיג ולתת מעצמכם ולא בהישגיות אישית וחומרית. אתם תיקחו אחריות ותניעו תהליך שבו יותר אנשים יחיו בתוך ערי הפריפריה. אנחנו חייבים זאת לעצמנו".

"אתם שהצטרפתם לחוגים האלה, לתנועות הנוער, לוקחים עליכם אחריות ומובילים את הנוער אחריכם. חוגי הסיירות של קק"ל הם הסיירת של תנועות הנוער. אתם הדור הבא של המנהיגות של מדינת ישראל. אתם העתיד, התקווה והסיכוי לעתיד טוב יותר. קק"ל חרטה על דגלה לקדם את תנועות הנוער את המכינות הקדם צבאיות ואת מתנדבי שנות השירות (ש"ש). היא מלווה את המדריכים בשירות הצבאי ואחרי השירות הצבאי. אין לי ספק שתצאו עם תרמיל מלא בכלים וערכים להמשיך ולהוביל את הנוער להגשמה עצמית".

אירוע ההתכנסות הארצית של כלל המדריכים בחוגי הסיירות של קק"ל, סיכם שנת פעילות והוקרה לכלל צוות המדריכים בחוגי הסיירות. הכנס עסק בהקניית ערכים ובתכנים של חוגי הסיירות תוך יצירת תחושת שותפות לדרך ולקיחת חלק ברוח הארגון שחותר לחיבור בין תכני הסיירות לעשייה משמעותית ולקיחת אחריות על הקהילה וכלל החברה בישראל. נושא הכנס השנה עסק ב"לקחת את הסיירות לידיים" - במטרה לקחת את הערכים, המיומנויות והכלים שנספגים במהלך החברות בחוגי סיירות ולתרגם אותם לטובת עשייה משמעותית בקרב החברה הישראלית בהמשך הדרך.

נושאים: קקל, נס הרים
יור קקל עם מדריכי חוגי הסיירות של קקל
יור קקל עם מדריכי חוגי הסיירות של קקל
יור קקל עם מדריכי חוגי הסיירות של קקל
יור קקל עם מדריכי חוגי הסיירות של קקל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: