יוקם צוות מנהל לאגף הרווחה הכולל את המנהל הנוכחי

צוות ניהול הכולל חמישה בכירים, שני מדר"צים, שני מפקחים ממשרד הרווחה והמנהל הנוכחי. זה הפתרון המוסכם לדרך הניהול במקום הזוכה במכרז שנפסל בפעם השניה.

עיריית בית שמש
עיריית בית שמש

בעוד שלושה ימים ימלאו שלושים יום להחלטת בית הדין לעבודה בפרשת מכרז הרווחה בבית שמש. העירייה וגם שלום בן דוד החליטו לא לערער על פס"הד של כב' השופטת יפה שטיין לפסילת מכרז הרווחה בבית שמש. דהיינו הם מקבלים את ההחלטה לפסול את המכרז בו זכה כידוע שלום ב דוד לתפקיד מנהל האגף הרווחה. נזכיר כי בית הדין הכריע נגד טיעוני הנתבעים עיריית בית שמש ושלום בן דוד. סוף דבר, המכרז בוטל ועתה על העירייה להוציא מכרז לאיוש משרת מנהל הרווחה בפעם השלישית מאז פרשה איריס צור

העירייה יחד עם הנהלת משרד הרווחה הגיעו להסכמה לאופן ניהול האגף בימים הקרובים עד להוצאת המכרז החדש כנדרש. את ההחלטה לא קיבלנו באופן מסודר אולם על פי מידע שמצוי בידינו יורכב צוות הניהול מחמישה אנשי צוות, שנים מדר"צים בכירים, שני נציגי משרד הרווחה, והחמישי יהיה שלום בן דוד שיהיה במעמד שווה לכל אחד מהארבעה בצוות. כל החלטה תתקבל בשיקול דעת של החמישה ולא של אדם אחד בלבד. הצוות יהיה כפוף למנכ"ל העירייה, לא ברור אם ניתנה בידיו זכות וטו על החלטות ניהוליות. וסכם כי בהחלטות מקצועיות יכריע משרד הרווחה.

המכרז השלישי במספר לתפקיד מנהל אגף הרווחה יצא רק בחודש דצמבר לכל המוקדם, ואחרי שתוקם מליאת מועצת העיר החדשה אחרי בחירות 2018, זה המועד הכי מוקדם שאפשר בשל מגבלת הוראות הבחירות, אם כי נראה כי המועד הסביר יהיה בחודשי החורף של שנת 2019.

נושאים: אגף הרווחה, עיריית בית שמש, שלום בן דוד
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
יוקם צוות מנהל לאגף הרווחה הכולל את המנהל הנוכחי
דבורהנכתבה ביום שבת, 23 ביוני 2018, 16:41

חחחחחחחחח.