יום המורה ה-5 של ישראל אומרים תודה לאנשי ההוראה

מערכת החינוך מוקירה את המורים, הגננות והצוותים החינוכיים במוסדות החינוך. יוזמה מקומית של הנהגות ההורים צ'יפרה גם בארוחת בוקר

חדר מורים אורות בנות
חדר מורים אורות בנות

מערכת החינוך מציינת היום ויש כאלה שכבר ציינו אתמול, את "יום המורה" ה-5 של ישראל. ביום זה, גני הילדים, בתי הספר ומרכזי הפסג"ה יקיימו מגוון פעילויות חינוכיות וערכיות שמטרתן אמירת תודה והוקרה לצוותי החינוך. בית הספר ברנקו וייס ציין אתמול, ואילו שני מוסדות חינוך עליהם עודכנו מציינים היום. בביה"ס אורות בנות, הנהגת ההורים הכינה הפתעה למורים. כל חדר המורים הוצף באגרות ברכה מעשה ידי הילדים להתפאר, כל ילדה וסגנונה, כתב, ציירה, אייר, וקישטה את הברכה אותן קיבצה מנהלת ביה"ס ותלתה על קירות חדר המורים. את תקרת החדר מילאו בלוני הליום שנופחו מבעוד ליל וגם ארוחת בוקר מפנקת לה דאג דודו עמר. בבית הספר עוזיאל נכונה הפתעה לצוות המורים והם התבקשו להקדים הבוקר ולהגיע כדי לקבל את ההפתעה בכניסה לבית הספר. ומה עיריית בית שמש עשתה בנדון? שאלנו את יוחנן קירשנבויים, אשר לא מצא זמן להשיב לנו כנראה מהתעסקות בהכנות.

שר החינוך נפתלי בנט: "המורות והמורים שלנו עושים עבודת קודש מדי יום. אנחנו חייבים להוקיר אותם בכל שעה, בכל יום, בכל השנה. הם מחנכים את ילדינו ומטפחים כל אחד ואחת מהם. מעמד המורה חייב להיות בראש הפירמידה הלאומית. לכן אנחנו נמשיך לדאוג למעמד שלהם ולתנאים שלהם, ובתוך כך נעלה את משכורתם, כדי שימשיכו בעבודתם המקודשת מתוך תחושת סיפוק והכרה. בשם כל ההורים, והתלמידים ואזרחי ישראל - אני רוצה לומר היום למורים המסורים שלנו: תודה רבה".

באגרת שנשלחה לציבור המורים, כתב מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב: "אני מבקש להודות לכם, עובדי החינוך וההוראה בישראל, על פועלכם, ולאחל לכל אחת ואחד מכם את הסיפוק העליון, שאין שני לו. יום המורה העומד בפתח, יום שכולו לכבודכם, והוא המעט מהכבוד והיקר שחייבת לכם החברה הישראלית".

משרד החינוך מציין את "יום המורה", יחד עם ארגוני חינוך, מועצת התלמידים הארצית, ארגוני המורים, רשויות מקומיות, ועדי הורים, עמותות וקרנות שונות. גופים אלו פועלים יחד, ומבקשים לפעול לטובת אנשי ההוראה בישראל, להודות להם על מסירותם הרבה ועל עבודתם מלאת המשמעות.

נושאים: בית שמש, משרד החינוך, הנהגות ההורים
חדר מורים אורות בנות
חדר מורים אורות בנות
חדר מורים אורות בנות
חדר מורים אורות בנות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: