יהדות התורה- רשימה לא מאוזנת ולא בנויה נכון

בשישייה הראשונה של יהדות התורה, יש שלושה מדגל, אחד מאגו"י, אחד משלומי אמונים, השישי הוא משה אבוטבול. זעם וכעס על הדיספרופורציה בהרכב הרשימה. הזעזוע יבוא אחרי החגים...

הרשימה המאוחדת
הרשימה המאוחדת

יהדות התורה הגישה אתמול רשימת מועמדים חדשה לראשות ולמועצת העיר ברגע האחרון, אל הרשימה צורף אדם יקיר הקהילה החרדית בעיר, ושמו משה אבוטבול. למעשה דחק אבוטבול את כל אנשי הרשימה מקום אחד לאחור, וכך יצא שבמקום החמישי ברשימה המאוחדת נמצא שמעון גולדברג, יו"ר סיעת שלומי אמונים. כיאה לראש סיעה היה צריך להיות משובץ במקום רביעי אחרי ראשי הסיעות, גרינברג, אענרייך ואז גולדברג. זה ויתר על מקומו ברביעייה הראשונה ונדחק למקום החמישי. מי זכה במקומו הטבעי? משה מונטג. ובכך לא תמו 'צרותיו' של שמעון גולדברג. זה עלול למצוא עצמו במועצת העיר הבאה נציג בודד של רשימתו רשימת כח. הכיצד?

אברהם פרנקל עד היום ממונה על החברה הכלכלית שובץ במקום 9 ברשימה המאוחדת, פרנקל הוזז אחורה עקב כניסתו של משה אבוטבול לראשות הרשימה. האם הרשימה המאוחדת יכולה להשיג תשעה מנדטים, ובהתאם פרנקל ייכנס למועצת העיר. יש הרבה יותר מסקפטים ביהדות התורה לגבי אפשרות כזו. אומר לי היום גורם ביהדות התורה: "אם נצליח להכניס 7-8 מנדטים זה הישג גדול לרשימה. אנחנו מודעים לבעייתיות שיש בכל ההתנהלות האחרונה, הציבור לא מטומטם, יש דעת תורה, אבל יש גם את חכמת הרחוב. הרחוב לא יקבל למשל שבשישייה הראשונה שלושה חברים מדגל!!! גרינברג (2) מונטג (4) סילברסטיין (6) וביניהם משובצים אענרייך (3) גולדברג (5). זה לא יחסי הכוחות בשטח!!! הדבר יוצר התמרמרות רבתי ואפילו סוערת. בימים הקרובים תתחיל לשמוע על הסכסוכים הפנימיים בתוך הרשימה... ".

הסקפטיות נובעת גם מהעובדה שלראשונה מתמודדת מפלגה חרדית חדשה בעיר, הפלג הירושלמי, עץ. כמה זו עשויה לגרוף לקופתה ועל חשבון הציבור החסידי והליטאי? בהערכה מדברים על שני מנדטים.

המציאות בשטח מביעה אכזבה מהתפקוד השוטף של כל חברי הסיעה החרדית הגדולה, נגד שניים תלויים ועומדים הליכים משפטיים שאולי אולי אחרי החגים נדע החלטת הפרקליטות.

ואת זה עדיין לפני שהתחלנו לדבר בכלל על חלוקת השלל לפני הבחירות, מי יקבל מה. בקיצור ימי עדנה לא בטוח שמגיעים ליהדות התורה, אחדות רק בסוכות. אחרי הסוכות יונפו החרבות...

נושאים: יהדות התורה, בית שמש, דגל, אגוי
הרשימה המאוחדת
הרשימה המאוחדת
הרשימה המאוחדת
הרשימה המאוחדת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
יהדות התורה- רשימה לא מאוזנת ולא בנויה נכון
פרנקל לא פרייארנכתבה ביום שבת, 29 בספטמבר 2018, 13:22

הבטיחו לו מאחורי הקלעים כי הוא ישובץ למפלגה אחרת. בה יאלצו את החברים להתפטר ולשבצו במקום הראשון.