ח"כ דוב חנין נזעק לעזור לתושבים בעיר בית שמש

תושבים נדרשים לסיוע מחבר כנסת מהרשימה המשותפת כדי שאבוטבול ישיב לפנייתם. ביזיון אמרנו? עוד אחד מהכשלונות בניהול העיר בית שמש

ח"כ דוב חנין
ח"כ דוב חנין

הגענו למצב הכי גרוע שאפשר לתאר, תושבי בית שמש נדרשים לחבר ברשימה המשותפת כדי לעשות שינוי. לא פנו לליכוד ולא פנו לבית היהודי, הם פנו לח"כ דוב חנין חבר בסיעה הרשימה המשותפת. דב חנין משמש גם כיו"ר ועדה משותפת לנושא סביבה ובריאות וכגם כיו"ר ועדה לתחבורה ציבורית. ולא אלה הן מטרות הפניה אליו.

מדובר בתושבי רמת בית שמש ג' אשר פנו אליו לסייע בידם להשפיע על בניית מגרשי ספורט בשכונת רמת בית שמש ג. ח"ג דוב חנין פנה במכתב אל ראש העירייה בסוף השבוע שעבר ובוא תיאר את תוכן פנייתם של תושבים אליו. הנה נוסח המכתב:

"התקבלה בלשכתי פניה מתושבי שכונת רמת בית שמש ג' בבית שמש בנושא בניית מגרשי ספורט בשכונה". ח"כ דוב חנין מציין בפנייתו של משה אבוטבול כי הפונים העבירו פניות קודמות לשר הפנים אריה דרעי ולך אך אלה לא נענו עד היום".

"לדברי התושבים לא קיימים מגרשי ספורט כלל לאלפי בני הנוער המתגוררים בשכונה וזאת גם לאחר חודשים ארוכים של דיונים עם נציגי העירייה אשר טענו כי ינסו להקצות שטח למטרה הזו". מהדברים מקבל ח"כ דוב חנין את הרושם אותו אנו חשים כאן על בשרינו על ניתוק מכל צרכי התושבים בעיר. ח"כ חנין מתרשם כי מדובר במצוקה ובמאבק לגיטימי וצודק לחלוטין. ח"כ חנין גם מבשר לאבוטבול על החתמת עצומה בנושא מה שמעיד על הצורך הדחוף במענה לסוגיה. ח"כ חנין מבקש התערבותו של אבוטבול בעניין.

ואם לתושבים הוא לא השיב, מעניין יהיה אם בכלל יתייחס אבוטבול לפנייה שמגיע אליו בשנית ומכיוון אחר, משולחן הכנסת בירושלים.

נושאים: בית שמש, הכנסת, הרשימה המשותפת.
ח"כ דוב חנין
ח"כ דוב חנין
ח"כ דוב חנין
ח"כ דוב חנין
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
ח"כ דוב חנין נזעק לעזור לתושבים בעיר בית שמש
מיכאל א. תושב רמה גנכתבה ביום ראשון, 05 בנובמבר 2017, 01:16

כאילו רק זה חסר, מגרשים שישחקו בהם יתאמנו בהם וילמדו לבעוט בכדור ומה אחר כך? ילכו לאיצטדיון? ר"ל. הרי מזה בדיוק מזהירים רבנן.....