זוגות צעירים מוחים על מחירי הדיור הגבוהים לשכירות

"זוג משלם בין 3600 עד 4000 לדירת 3 חד' שקשה למצוא, לכן הם עם הפנים החוצה" אומר מתווך הנדל"ן נתנאל אוחנה.

ריבוע כתום- סמל המחאה
ריבוע כתום- סמל המחאה

היצע הדירות בבית שמש לשכירות הולך ואוזל, מחירם נע בין 3600 עד 4000 ש"ח. לדעת מתווכים ובכלל זה אותה אוכלוסיה דורשת הדירות, מש' הזוגות הצעירים\ המחיר הזה הוא גבוה יחסית להכנסתם והוצאותיהם על מחיית קיומם כאן בעיר. מחירי השכירות בעיר גבוהים מעל לממוצע, כך טוענים זוגות צעירים בעיר שהחלו בשעה האחרונה במחאה כנגד מחירי השכירות. המחאה בשלב זה מתנהלת רק ברשתות החברתיות, בקבוצות ואטסאפ ובפייסבוק ועדיין לא גלשה לפסים אחרים כמו הפגנות מחוץ לבית.

"המחירים גורמים לזוגות צעירים לא מעטים לחשוב על המשך מגוריהם כאן בעיר." אומר איש התיווך, צעיר בעצמו, נתנאל אוחנה. "גם ככה לזוגות צעירים המחפשים תנאי תרבות ואיכות חיים ובעיקר בילוי, חייבים לצאת החוצה מבית שמש לערים שכנות, מה שמייקר את המחיה כאן בעיר, אז להוסיף גם מחירי שכירות גבוהים?I

"בשעות האחרונות רץ קמפיין בפייסבוק שבו עולה ריבוע כתום המסמל את ההתנתקות מבית שמש של הזוגות הצעירים בעקבות מחירי הדירות להשכרה, מוזמנים גם אתם להעלות ריבוע כתום בפוסט בפייסבוק ולקחת חלק, נא לשתף". זו ההודעה שהגיעה למערכת. הריבוע הכתום זה סימן היכר של השתתפות במחאה.

"אנחנו פונים לראש העיר החדשה גב' בלוך, ששמה לה למטרה להביא אוכלוסיות צעירות ואקדמאיות לעיר, הנה לה נקודת תורפה שבה היא חייבת לטפל". אומר נתנאל אוחנה. "נשמח אם תביא את הנושא לפתחה".

אז אם שותפים לדאגה הזו או למחאה מוזמנים בהחלט לעשות שיתוף לידיעה וגם לצרף סרשת החברתית בה אתם פועלים.

נושאים: מחאת זוגות צעירים, בית שמש
ריבוע כתום- סמל המחאה
ריבוע כתום- סמל המחאה
ריבוע כתום- סמל המחאה
ריבוע כתום- סמל המחאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: