וועדת הכספים התכנסה לדיון בספר תקציב ערוך

וועדת הכספים התכנסה בהיעדר הדמות המרכזית בעיצוב התקציב לבחון ספר תקציב ערוך וסגור

בימים טובים
בימים טובים

בשעה זו יושבת וועדת הכספים של עיריית בית שמש, אחרי דחיות לכינוס מצד יו"ר הוועדה עו"ד רינה הולנדר עקב מחאתה במשבר האימון של סיעתה עם עליזה בלוך ראש העיר. הוועדה יושבת לדיון על תקציב 2020 לעיריית בית שמש. האם הכינוס מעיד על יישור ההדורים בין סיעת הבית היהודי לבין עליזה בלוך? לא ברור וגם לא יצא כל הסבר לכינוס הדי מוזר שבא אחר שספר התקציב כבר נסגר.

אחד מתפקידי וועדת הכספים הוא לייעץ למועצת הרשות בכל ענייני הכספים כולל תקציב שנתי, תקציבי מילואים, דיון בהעברה מסעיף לסעיף, הלוואות לזמן ארוך ועוד. לכינוסי וועדת הכספים מוזמנים אנשי המקצוע, כולל כמובן גזבר הרשות.

אתמול הופץ התקציב לחברי מועצת העיר, כולל כל הפירוט התקציבי לסעיפיו השונים. אז מה הטעם בכינוס היום, אם המסגרת נקבעה, התקציב ידוע וסעיפיו מפורטים כבר יצאו לידיעת חברי מועצת העיר כולל אלה שאינם חברי וועדת הכספים?

הולנדר סגנית ראש העיר החליטה בכל זאת לקיים דיון בוועדת הכספים, מהפורום הרחב של הוועדה נעדר גזבר העירייה אריה ברדוגו שביכר לא להגיע לישיבה. הולנדר טענה בפני הנוכחים לעובדה שהספר סגור וחתום, מה שנכון מאוד במצב הנוכחי בבית שמש, החלה בקיום הדיון עם חברי וועדת הכספים. חברים בוועדה טענו נגד הכינוס היה מי שהגדיר אותו מיותר, היה מי שהוסיף הזוי.

נושאים: וועדת הכספים, רינה הולנדר, עליזה בלוך, עיריית בית שמש
בימים טובים
בימים טובים
בימים טובים
בימים טובים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: