הצוות המחליף למנהל הרווחה לא מצליח למלא תפקידו

העירייה ביקשה להוציא מכרז חדש הטעון לאישור משרד הפנים בשל מועד הבחירות המתקרבות, אישור שטרם הגיע ובינתיים הכאוס נמשך. משרד הרווחה מודע למצב ומפנה אצבע למשרד הפנים

אגף הרווחה
אגף הרווחה

הכאוס באגף הרווחה נמשך, עכשיו אפילו ייתכן כי האגף מתנהל תחת ביזיון בית המשפט. בית המשפט קיבל החלטה לפיה על מנהל האגף לסיים תפקידו תוך שלושים יום, מועד שחלף כבר מזמן, ולבטל את תוצאת המכרז בה זכה שלום בן דוד לנהל את האגף. העירייה שחיפשה לעצמה מוצא של כבוד, החליטה בהחלטה משותפת עם משרד העבודה על הקמת צוות מנהל שכולל ארבעה נציגים כולל מנהל האגף שצריך לסיים את תפקידו. אלא שהצוות הזה לא צלח בעבודתו. ובינתיים מי שממשיך לחתום ולקבל החלטות הוא המנהל שבית המשפט הורה לו לסיים את תפקידו.

העירייה פנתה למשרד הפנים לאשר לה באופן חריג לצאת למכרז לאיוש מחדש של משרת מנהל אגף הרווחה, בימים אלה של טרום בחירות, כדי לקבל מועמדים טובים וראויים . משרד הפנים טרם אישר את בקשת העירייה והמציאות היא כדלקמן, לפחות על דברי אחד התושבים: "הרווחה הכושלת בלשון המעטה לכל רבדיה תחומיה ועובדיה, אשר האזרח הקטן נירמס תחתיה. המלחמה הזאת מדוע? על מנת להגן על כסאו של המלך אבל גם מלכים מתמוססים כלא היו, והכול פוליטיקה ושנאת חינם. כי אותו אחד שמעכב הכול כדי שיוכל לשלוט באותו כסא לטובת אנשי שלומו ואינו מבחין בין משוא פנים ושנאת חינם וגזלת העני וכל זאת אותו אחד הוא חרדי ומתיימר להיות ירא שמים, והיכן ואהבת לרעך כמוך. אוי לה לאותה בושה וכלימה וזה חילול השם".

כך אומר תושב בעיר (השם שמור במערכת) על מצבו הניהולי העכשווי של אגף הרווחה בבית שמש. מבדיקה שלנו עולה כי מנהל אגף הרווחה שבית המשפט הורה לו לסיים תפקידו ממשיך בניגוד להחלטת בית המשפט לחתום על הוצאת כספים ועל הודעות לעובדים. התוצאה להיעדרות מנהל כהגדרתו היא שיש עובדים באגף שחוגגים את המצב ועושים כרצונם, פשוט מהטעם שאין מנהל.

כאמור הצוות המנהל התפרק וגם אינו נפגש עוד, צוות זה לא הצליח לשלוט בנעשה בשטח. העובדים לפי מה שנמסר לנו פשוט בהלם מוחלט מהמצב הגרוע.

פנינו לסגנית מנהלת המחוז הגב' אורלי אוסטרמן שגם העידה בבית המשפט על המצב הקשה השורר באגף הרווחה בעירייה. הגב' אוסטרמן החליטה שאינה מדברת לעיתונות והפנתה אותנו לדובר משרד הרווחה. זה הפנה אותנו למשרד הפנים.

עיריית בית שמש הגיבה: מר בן דוד לא קיבל שכר בכירים עקב העתירה וממילא ממשיך לקבל כעובד סוציאלי לפי דרגתו ולפי עבודתו בפועל.

העירייה הגישה למשרד הפנים בקשה לאישור ליציאה למכרז לאיוש התפקיד, עדיין לא נתקבלה תשובה. כרגע, מדריכות הצוותים חותמות כל אחת בצוות שלה ואין החלטה בנושא המנהלי. הוחלט על צוות מנהל בין 4 עובדים ביניהם מר בן דויד אך זה לא החזיק מעמד."

נושאים: אגף הרווחה, עיריית בית שמש, משרד הפנים.
אגף הרווחה
אגף הרווחה
אגף הרווחה
אגף הרווחה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הצוות המחליף למנהל הרווחה לא מצליח למלא תפקידו
ועוד משהו.נכתבה ביום חמישי, 19 ביולי 2018, 15:10

היא לא עובדת.מחתימה ונעלמת..ואומרת שלא עובדים. איזה מזל שעין תחת עין ושן תחת שן.

הצוות המחליף למנהל הרווחה לא מצליח למלא תפקידו
מישהו מהאגף.נכתבה ביום חמישי, 19 ביולי 2018, 15:07

אני עובד ברווחה ואני פשוט יודע לזהות את השקרנית שמזינה אותך כל פעם מחדש לא תושבת העיר אלא תושבת מודיעין ממורמרת, שסובלת כבר שנים מזה שהיא לא ראויה. שום מלך ושום כלום. הפילה אותו. מה היא רוצה עוד? היא לא יכולה עליו. שתסבול ותמשיך להשתמש בעוד עובדת, תושבת העיר למזימותיה. מגעילה. אם היא תזדהה( היא לא מסוגלת) גם אני אגיד מי אני. סולטן נמאסת!!!