העירייה והמשרד לפריפריה יחלקו מלגות לבחורים כותבי חדו"ת

האם אירוע עירוני בחסות ממשלתית יכול להפוך לערב לעילוי נשמת? מיהם הזוכים? וכמה יקבלו? יגאל חדד: "האירוע הוא בהתאם לקול קורא של המשרד לפריפריה ומופיע בספר התקציב".

מתוך ההזמנה
מתוך ההזמנה

במוצ"ש הקרוב יתכנסו בחורים בני תורה חרדיים, למעמד חלוקת מלגות ופרסים כאות הוקרה על מאמציהם והשתתפותם בתחרות החדו"ת- חדושי תורה- על מסכתות הש"ס. זהו מעמד חלוקת מלגות ותמיכות כספיות ללומדי תורה אשר כתבו חידושים שנבדקו בעזרת תלמידי חכמים ששיבחו את כישרונותיהם. המעמד הזה נושא את שמם של שלושת הרבנים וואזנר, הרב עובדיה יוסף, והרב אלישיב זצו"קל.

בנוסף לעיריית בית שמש נותנת החסות, שותפים גם הארגונים 'וזרח השמש', והמשרד לענייני פריפריה.

האירוע במעמד רבני העיר וראשי הישיבות לא ברור אם המרא דאתרא הרב שמעון ביטון, או הרב המחליף שלו הרב בן עזרא הוזמנו. האירוע מתקיים באולם בית תפילה שבנחל רפאים 34 ותוגש בו גם סעודת מלווה מלכה. במעמד הזה יהיו נוכחים גם ראש העירייה משה אבוטבול, חברי מועצת העיר ישראל סילברסטיין והרב יגאל חדד.

חבר מועצת העיר ואחד החתומים על ההזמנה לאירוע, יגאל חדד אומר כי מדובר במלגות אשר הופיעו בספר התקציב ואף היו עליהם פרסומים למעוניינים להשתתף. "מדובר ברעיון לבחורים ולא לאברכים. הרעיון הוא בהתאם לקול קורא שפרסם משרד הפריפריה". ביקשנו לראות פרוטוקולים של הועדה או של בחינת השופטים, במיוחד לברר מי זוכה לקבל ומי לא יקבל. אומר יגאל חדד: "אני אישית אין לי, יכול לבדוק בשבוע הבא. זה בעיקר בא מלשכת ראש העיר, במסגרת פרוייקטים של ישראל סילברסטיין ותרבות תורנית". באשר לכמות הנרשמים מבשר לנו חדד כי נרשמו למעלה ממאה בחורים וכולם יקבלו. כמה יקבלו? הוא לא יודע. "מצטער, פשוט לא זוכר הכול, אני מודע לכל השאלות האלה".

נשמח לקבל פרטים.

פנינו גם לחבר השני ברשימת החתומים, ישראל סילברסטיין לקבל פרטים. עד העלאת הידיעה לא הגיע כל מענה. גם סגן ראש העיר משה שיטרית, לא השיב לשאלתנו.

יש מי שהחגיגות עבורו לא נגמרו, לפחות לא החגים. ועוד, אם תשאלו את ריצ'רד פרס מה זה המלגות לשו"ת, הוא בטח לא יודע. ולא רק הוא לא יודע, אפילו לא אחד מחברי האופוזיציה, ומה עם הקואליציה? כן גם שם שאלנו. התשובה אם אתם סקרנים? גם הוא לא יודע...

נושאים: עיריית בית שמש, משרד הפריפריה, חלוקת מלגות
מתוך ההזמנה
מתוך ההזמנה
מתוך ההזמנה
מתוך ההזמנה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
העירייה והמשרד לפריפריה יחלקו מלגות לבחורים כותבי חדו"ת
חוני המעגלנכתבה ביום שישי, 13 באוקטובר 2017, 10:19

עירייה מושחתת מהיסוד לא זוכר לא יודע לא שמעתי כן הגימגום הזה שהכל שקרי